Ja hebbes, ik ben verslaafd aan chocolade! Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand met een felroze auto. - Iemand die geen augurken lust. - Iemand die geen zwemdiploma(`s) heeft . - Iemand die heel nodig moet plassen . - Iemand die een (over) buurman heeft die er 'ook wel mag zijn' . - Iemand die vanavond behalve deze 'sport' ook nog van plan is/gaat 'bedsporten' Zo, dat waren er 6, ik ben benieuwd .
Jaja, is net afgelopen en was even in de pauze weer naar de computer gelopen. 6 opties en er zit gewoon niets voor mij tussen.
heb ik weer. Doe ik zo mn best, is het niks voor je. Ik mag hem zelf wel vangen, op meerdere eisen zelfs
goed zo bolbuikje! en hoe voelt dat nou, strafvrij zijn? ik lust geen augurken, ik moet nodig plassen hahaha en ik ga ook bedsporten bal voor: - iemand met een snor - iemand die ziek is - iemand die een rare hobby heeft
Voelt heerlijk rach, er valt een pak van mn rug . Ik mag helaas jou bal niet vangen. Maaruh, jij heb het nog druk vanavond 8) . Me 2 . En ik moet ook plassen maar augurken lust ik juist heel graag.
Ik voel me helemaal niet lekker, dus ga een paracetamolletje nemen en naar bed. Zal nog wel wat verzinnen. De bal is voor iemand die: - geen mosselen lust - een caravan heeft - vroeger ook verplicht een muziekinstrument moest leren bespelen.
Ik heb hem gevangen, lust geen mosselen! de bal is voor iemand: die in de wachtweken zit, die in bad gaat zo die vandaag naar de kapper is geweest
jahaaa bolbuikje! lekker bezig (ben nog steeds niet naar de wc geweest) ik zit in de wachtweken en ik ga zo ook in bad! de bal is voor iemand die: - lang haar heeft - een gat in zijn/haar hand - in de zomer een zonnebril draagt
Ja, hebbes, ik heb lang haar en een gat in mn hand Stand in de mand en de bal is voor iemand: - Die normaal altijd mist, maar deze vol in het gezicht krijgt en hem dus toch vangt. - Die nog nooit alcohol drinkt. - Die niet naar de wc gaat ook al moet hij/zij nodig. Owja, rach zeker goed bezig 8), nu nog wachten op iemand om mee te sporten (of dan toch maar de overbuurman?) ...... enne ik ben ook nog niet naar het toilet geweest.
jippie ikke weer! Ik heb heel lang haar! En draag een zonnebril in de zomer! de bal is voor: - iemand die house zit te kijken (wat nu weer begint) - iemand die van cornflakes houdt met melk (waarom?) - iemand nooit de auto neemt maar altijd netjes op de fiets gaat wie vangt 'm?
volgens mis ik niet vaak, maar ik ga niet naar de wc terwijl ik nodig moet *aaarghh* na dit berichtje ga ik écht! - bal voor iemand die zich nooit aangesproken voelt - bal voor iemand die dol is op film - bal voor een papa! *rent naar de wc....*
Gevangen! Ik ben dol op film. De bal is voor iemand die * Feyenoord aan het kijken is op tv * Morgen een dagje gaat winkelen * Vandaag boontjes heeft gegeten
op het moment dat je dit schreef Hanna, lag ik al in bed, maar ik weet 100% zeker dat feyenoord op stond, telt dat ook?
Jaja Feyenoord 2-1 gewonnen! De bal is voor: -Iemand die vandaag vrij is van haar werk. -Iemand die lekker in het zonnetje zit (mag ook achter glas zijn) -Iemand die straks op visite gaat bij oma!
ja, ik ben vandaag vrij! de bal is voor: - Iemand die in overijssel woont - Iemand die net uit bed is.. - Iemand die gewoon geen zin heeft in weekend
Volgende: De bal is voor iemand die: - Vandaag in de tuin gaat werken; - Nog een oude monitor heeft (zo'n dikke) - Nu al last heeft van hooikoorts