Cactussen blijven namenlijk wel leven bij mij. Oke ik gooi een nieuwe bal voor iemand die: * vanmiddag boodschappen heeft gedaan. * een baby heeft die duimt. * ongesteld is Vangen!
Jaaa, hebbes, ik heb net (snel) boodschappen gedaan. Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die vanavond vroeg naar bed gaat. - Iemand die vanavond niet warm gaat eten (omdat ie vanmiddag al warm heeft gegeten). - Iemand die zwanger is.
jaa ikkeee... zie banner de bal is voor *iemand die binnen nu en een half uur een sms gehad heb *iemand die het koud heefft * iemand die moe is
joepie! kan hem weer vangen! vanmorgen na bijna 10 weken eindelijk ongesteld geworden! de bal is voor iemand die dicht bij een vliegveld woont die katten/poezen heeft die een peugeot heeft.
Dan vang ik hem... Vlak na elkaar werden er 3 vragen gesteld: Ik ben moe Ga vanavond vroeg naar bed (niet omdat ik moe ben, maar we gaan aan de klus ...) en ik heb twee schatten van katten. Ik gooi de bal omhoog.... voor iemand die: - van Nederlandstalige muziek houd - geen vaatwasmachine heeft - aankomend weekend een feestje heeft
Gevangen.. Al had ik wel gehoopt dat ik een vaatwasmachine had (zucht) Ik gooi de bal naar iemand die... ***Van sterrenbeeld vissen is.. ***Gek is op Maiskolven ***Kleiner is dan 1.60
Oke, dan vang ik deze bal! Eet heel graag babymais! Overal doe ik ze doorheen. Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die vanavond alleen thuis is. - Iemand die van het weekend nergens heen gaat. - Iemand die volgende week vakantie/verlof/vrij heeft.
ikke vang hem.. ga het weekend nergens heen morgen me huis schoonmaken van boven tot beneden en zondag lekker niks doen saai he haha de bal is voor *iemand die de lamas gaat kijken vanavond *iemand die net als ik geen zin hebt om te koken *iemand die uhhh die forum stom vind
Ja, deze vang ik weer. Ik heb geen zin om eten te maken, vandaar dat ik mn vriend ook voor dat karretjes gespannen heb vandaag . En ik ga zeker wel de lama`s kijken vanavond. Je laatste eis voldoe ik niet aan, maar dat had je vast al wel verwacht . Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die op heel veel forums schrijft. (hoe krijg je het bijgehouden? ) - Iemand die vanavond nog weg moet. - Iemand die zijn of haar kindje eten/drinken moet gaan geven.
ik moet vanavond nog weg, ga bij me ouders eten dus moet daar nog heen rijden de bal is voor : iemand die vanavond een film gaat kijken iemand die dit weekend gaat stappen iemand die blond haar heeft
Hey ik heb de hele tijd geen mails meer gekregen, maar er zijn een heeeeleboel pagina's bij grrrrr... nou heb ik heel veel ballen gemist
zo tijdje geleden dat ik hier ben komen vangen..maar ik gooi m weer op naar -iemand die soms een sik krijgt van haar schoonfamilie... -iemand die altijd meer smsjes verstuurt dan er in de bundel zitten -iemand die via marktplaats de afgelopen week iets gekoct of verkocht heeft
Ja ik heb hem! Op punt 1 en 2. Lieve schoonfamilie, maar af en toe ... pfff. En sms (en bel) me suf. Ga ff denken over een bal.
Nou wie vangt hem: - iemand die dit weekend een nachtje of weekendje weg gaat - iemand die op 1 september is uitgerekend - iemand die nog op zijn werk zit zoals ik Hoppa komt ie