Nou dan mag ik hem vangen. Is jaren geleden hoor maar toen had ik hier een vriendje ( niet mijn huidige vriend) en ben toen op vakantie vreemd gegaan ( alleen zoenen). De bal is voor - Iemand die vanavond ook broccoli eet - Morgen 12 weken is - Vandaag jarig is.
Jaaaa, hebbes, ik heb de broccoli net achter mn kiezen! Heerlijk! I love broccolie! Lust ik wel elke dag! Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die morgen moet werken. - Iemand die graag klust (eigen intepretatie) - Iemand waarvan het kindje honger heeft.
Stand in de mand en de bal is voor: -iemand die ook zo dol is op cruesli (met rozijn) en yoghurt -iemand die een samsung U700 heeft (de blauw/grijze) -iemand die verslaafd is aan lippenbalsem
de bal is voor: iemand die net gegeten heeft iemand die nog moet eten iemand die geen zin heeft om te eten/koken
Ja, ik heb hem weer. Ik heb net gegeten, maar dat had ik al verraden geloof ik 8) Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die net de afwas heeft gedaan, of moet gaan doen. - Iemand die vanavond visite krijgt. - Iemand die het fris vind/koud heeft.
en ik vang hem weer terug ik krijg zo visite van me beste vriendin en ik moet de vaat nog opruimen de bal is voor: iemand die gisteren idols de finale heeft gezien iemand die naar een festival gaat dit jaar iemand waarvan de man ook zit te zeuren
En de bal is voor: -iemand die verlepte bloemen op tafel heeft staan -iemand die zijn/haar bed zo gaat verschonen -iemand die paprikachips vies vindt