nee, liet m weer vallen, want ik heb mijn bed vanmorgen verschoont, dus lees t te laat. ga t niet nog een keer doen 8)
kan ik hem toch vangen joeppiejjj heb namelijk verlepte bloemen stana op tafel hou ze nooit langer goed dan 2 dagen haha en moeten nog de container in maar geen zin in haha ik gooii de bal voor: *iemand waarvan de man/vriend vandaag vervelend is *iemand die vandaag baby te huur gaat kijken (zin in met die pubers) *iemand die zelf heeeel erg gepubert heeft en daar komt die dames!
Ik ga vanavond baby te huur kijken, heb een vervelende vriend én heb heeeel erg gepubert haha De bal is voor: -iemand die van het programma over mijn lijk moest huilen (ik wel in ieder geval) -iemand die nieuwe kussentjes voor op de bank moet kopen -iemand die pot pourri maar rotspul vind En vangen maar dames!
pot pourri haha nog nooit van gehoord en verder kan ik niet dus maar even uitrusten van eht harde rennen
Dat zijn van die gedroogde blaadjes/bloemetjes met een geurtje. Ja doe maar even uitrusten, ik hoor je hier hijgen.
Yes yes yes, ik was op tijd! Ik moest heel erg huilen met over mijn lijk. (de vorige serie nog erger) Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die van wandelen houd. - Iemand die van fietsen houd. - Iemand die van auto rijden houd.
Ik hou van fietsen! De bal is voor: -iemand die paardrijden geen echte sport vind -iemand die koffie vreselijk vies vind -iemand die houdt van zwemmen
ja, ja, ja, ja, ja, ik weeeer! Ik vind koffie vreselijk vies. Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die tijdens het computeren ook nog andere dingen doet. - Iemand die borstvoeding wil geven/ gegeven heeft. - Iemand die moe is van het harde rennen!