Ik bots regelmatig tegen iemand aan tijdens het vangen! Vooral als het zo mega druk is en iedereen in de weg loopt! Uhm en ja, een bolle buik heb ik ook nogwel enigzinds. Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die gaat huilen als ie de bal niet kan vangen. - Iemand die ook zo blij is dat er veel mensen in het veld staan. - Iemand die nu alleen thuis is (omdat haar vriend met de baby`s is wandelen, maar het te koud vond om mee te gaan, en graag ballen vangt) (zo die is weer eens specifiek)
ik vang ga heeeeeeeeeeeeeee; hard huilen als ik de bal niet kan vangen! de bal is voor: *iemand die verslaafd is aan sims 2 (welke serie) *iemand die jonger is dan 25 *iemand die net als ik knetter lang is dus boven de 1.80 komt die weer
Jaaa, ik vang alweer! Ik ben jonger dan 25. Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die 2 kindjes heeft. - Iemand die zo gaat eten. - Iemand die trek heeft in wat te drinken.
ik hoor je hersens hier kraken van het denken haha een iets moelijkere of gekkere is leuk kom maar op creatief