whoepppieejj ik heb hem ook weer gevangen.. ben er helemaal bij vandaag en nu even kijken naar wie nu
heb ze gevonden een paar namen... daar kom die stand in de mand en de bal is voor -peetje 23 -elmo - ranjehweej 18 (of hoe je het precies schijf )
ja saffie ik hoopte al dat jij mn bal zou vangen omdat je m zo graag wilde..zet anders even hier op welke dagen je werkt, dan weet ik wanneer ik het beste kan gooien haha
ik vind een lijstje juist neit zo leuk. zoals dafje het doet is wel leuk, gewoon even een hint plaatsen. het is juist leuk als je opeens hier komt en je ziet dat mensen aan je gedacht hebben. ik ga weer gewoon op de bank zitten, gezellig tussen Dafje en Dolphin in.
lief van je, maar ik heb net op..nibbit! was wel lekker! maar 1 nadeel, nu zijn we misschien niet meer zo snel met rennen..
haha inderdaad.. maar een sportdrankje voor rach komt eraan een aa drink of extran en nibbit mm en ik zit aan de kaaschips voordeel voor rach die heeft nog geen chippie op dus diie zal wel heel snel kunnen rennen dan