ik vang hem van jullie allebei.. ik ga zo naar bed ondaks dat ikg een zin heb en ben/was cola verslaafd mag nu niet zoveel meer okee de bal is voor: *iemand die witte sokken draagt *iemand die gewinkeld heeft vandaag en geslaag is *iemand die dit weekend meer dan 4 wassen heeft gedraaid! vang maar weer
Ik vang em weer! Ik heb dit weekend 5 wassen gedraaid En heb witte sokken aan. De bal is voor iemand die: -houdt van in bad gaan (en dan ook uren kan blijven liggen) -dit weekend onder de zonnebank is geweest -een labrador pup heeft
ik kan heeel lang in bad liggen hahaha (met een boek) bal voor: - iemand die morgen kan uitslapen - iemand die een mailaccount bij hotmail heeft - iemand die een vriendschap heeft opgebouwt door deze site
Ik kan er ook eindelijk eentje vangen. Ik heb een hotmail account! De bal is voor: - iemand die een beebiesite.nl heeft - iemand die morgen op z'n werk moet koken - iemand die (bijna) altijd naar een meeting van wat voor forum dan ook gaat.
Vang hebbes! Wij moeten (nouja, moet is een groot woord) naar een meeting van een forum. Word vast heel gezellig, en daar gaan we meestal wel heen ja, als het weer tijd is. Meestal 1x per maand. Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die vanavond een (of meerdere) kindjes in bad heeft gedaan. - Iemand die ziek is of waarvan zijn/haar, man/vriend/vrouw/vriendin ziek is. - Iemand die nu nog naar buiten moet/gaat.
hahahaha de bal is voor: - iemand die vanavond grieks heeft gegeten - iemand die op vakantie naar griekenland gaat - iemand die griekse vrienden heeft (ik zou 'm zelf kunnen vangen(grieks gegeten en naar griekenland op vakantie, maar dat doe ik niet flesjestijd!)
Ja ik vang hem! Sinds mijn bijbaantje bij de griek vrienden met een aantal grieken. Stand en de bal en de bal die is voor iemand die: Een labrador als huisdier heeft. Dol is op cup a soep Een oililyluiertas heeft.
De bal is voor iemand die: - Zich vandaag ziek heeft gemeld - Een Bugaboo kinderwagen heeft - Op zoek is naar een andere baan
Ja lola gevangen, wil graag een baan in eigen stad, werk nu buiten de stad. Welke luiertas heb je trouwens? OKe wie vangt de volgende bal. Stand en de bal en de bal die is voor iemand die: *Graag naar het bos gaat om te wandelen met hond en kind(eren). * Nu met een kopje koffie/thee/choco/fris/water achter de pc/laptop zit. * Zijn benen in zijn nek kan leggen GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI!
vangen, ben op zoek naar een andere baan morgen een solicitatie gesprek..... de bal is voor: iemand die deze week ook een solicitatie heeft, iemand die helemaal geen leuke baan heeft, iemand die van een uitkering leeft...
Leuk! Heb de waves,de roze met een zeemeermin, I LOVE PINK! Gelukkig heb ik een meisje haha. Oke dames consentreren.
Ha ha, ik ook! Gelukkig hebben we ook een oranje bekledingsset, voor als de tweede een jongetje blijkt te zijn. Onze Quinny Zapp is óók roze... Gelukkig vindt mijn man het ook een leuke kleur... Ik kan ook niet vangen, trouwens!
Ach anders wordt het een metro man! Mijn vriend was minder blij toen hij de tas zag, vooral toen hij hoorde hoe duur de tas was . Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!