Die bal vang ik wel! Tja ik heb geen leuke baan (gelukkig wel leuke collega's). Beetje erg saai op kantoor met al die cijfertjes, maar tja je verdient je centen ermee (en je kunt hier internetten ). De volgende bal is voor: Iemand die de volledige serie smurfen van de AH heeft Iemand die een straat heeft met het Monopoly van Super de Boer Iemand die vandaag ook de 3e afspraak heeft bij de VK
Dat is wel een moeilijke bal! Ik heb een paar smurfjes, kan iemand mij overtreffen met deze bal of kom ik aardig in de goede richting?
mmmh, ik heb de complete serie van de orginele smurfen uit de jaren 70>... mag dat ook? papa werkt bij de BP, dus vandaar! Ik ga er vanuit dat ik de bal heb gevangen...dus nu is ie voor Iemand die meer dan 4 piercings heeft Iemand die nu ook naar Ophra kijkt Iemand die van het weekend meer dan 5000 euro heeft uitgegeven
Oprah is al afgelopen.. En die 5000... ja wacht, we hebben een auto gekocht en kregen korting vanwege inruilauto, maar zonder die was het boven de 5000, dat telt ook he! oja, stand in de mand en de bal is voor: -iemand met de gouden tip tegen misselijkheid - iemand die frusia (?) van de yogurtijsje met muesli ook zoooo lekker vindt - iemand die nu atwt zit te kijken Ennnn GOOOOI
Ja! heb net ook oprah gekeken.. emotieloos mens daar zeg pfff.. beetje vaag verhaal, maar goed.. De bal is voor iemand die.. - ook een bijdrage gaat storten op mijn inzameling voor het Ronald Mc Donald fonds (zie lounge) - een bosje rozen op tafel heeft staan - graag wil verhuizen
Ik heb gemberpillen gehad, puur natuur middeltje, er zit alleen maar gember in, en gember is goed tegen misselijkheid! Ik heb niet hoeven overgeven maar was wel errug misselijk. Dit hielp bij mij 90% van de keren!
- iemand die vandaag ook met haar/zijn nieuwe baan is begonnen - iemand die een zwart toetsenbord heeft - iemand die ook een Knorr-pak opentrekt met wereldgerechten (maag ook AH of c1000 of aldimerk en dergelijke huismerken zijn) (ik ben bezig met de bobotie!)
Ik heb een zwart toetsenbord op mijn laptop De bal is voor.... - iemand die ook deze week haar mannetje moet missen - iemand die vanavond op bezoek gaat bij een vriendin - iemand die in de provincie groningen woont
Tja...heb er tot mijn 20e gewoond...daarna Drenthe, Overijssel, Gelderland en nu Brabant, ben langzaam aan gezakt ! Dus ik ving mis!
gezakt op de kaart, gestegen kwa gezelligheid, haha Ennuh, bedankt voor de tip! ga morgen meteen kijken bij de etos!
ik moet deze week me mannetje missen bal voor: - iemand die babynamen aan het bedenken is - iemand die vanavond ergens koffie gaat drinken - iemand die van poetsen houd
Ach, doe eens gek...ik houd van poetsen sinds ik bevallen ben van een hele mooie gezonde jongen! En aangezien ik voor mijn bevalling 2 weken plat moest liggen ivm hoge bloeddruk en zwangerschapssuiker, heb ik niet kunnen toegeven aan mijn nesteldrang. En ik geloof dat de nesteldrang bij mij nu pas is aangeslagen En de bal is voor: - iemand die ook een jongen heeft die zijn naam met een R begint - iemand die net als ik op een advocatenkantoor werkt - iemand die niet van Hollandse pot houdt (waar ik overigens dol op ben!)
Ik ben niet erg dol op hollandse pot, dus ik vang de bal. En de bal is voor: -iemand die rond kerst bevallen is - iemand die een eigen zaak heeft - iemand die niet van winter houdt (net als ik)