Jaaaaaa, ik vang m. Heb n hekel aan de winter, blggg.. :x Deze bal is voor iemand die Haar contract niet wordt verlengt Kort haar heeft Een beugel heeft (gehad)
Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand met een mega slechte conditie. - Iemand die geen sokken aan heeft. - Iemand met rood haar.
ik vang hem, ik heb echt een super slechte conditie! En de bal is voor: -iemand die chocoladeverslaafd is - iemand die net gestopt is met roken - iemand met katten
Ik heb katten en eet nu smarties, ik eet echt heeeel veel chocolade. Deze is voor iemand die Niet van andijvie houdt Niet van tongzoenen houdt Niet van telefoneren houdt
dan vang ik hem weer (oeps, ben een beetje snel geloof ik ). Ik heb echt telefoonangst. Ik mail of sms liever En de bal is voor: - iemand die vroeger veel kattenkwaad uithaalde - lid is (geweest) van een studentenvereniging - in een kustprovincie woont
Okee! De bal is voor iemand die; - vanavond patat heeft gegeten; - afgelopen weekend in de tuin plantjes heeft gepoot; - wel eens 2 verschillende sokken aan heeft getrokken? Suc6! Xx
ik gooi m op naar iemand -die dit liedje aan kan vullen± bananen in pyama's, ze ...... - die een boeddha in huis heeft - die labello binnen handbereik heeft liggen
en de bal is voor: -iemand die zeer creatief is -iemand die winnie de poeh erg leuk vindt -iemand die een whirlpool heeft
Gevangen! Ik vind Winnie the Pooh erg leuk. Ik houd vooral van het originele engelse boek. Jasmijn heeft overigens géén Winnie the Pooh kamertje, Ik houd meer van strak... Even denken...
ja ben erg creatief (tis niet allemaal even mooi maar kheb er lol mee) en hou van winnie! ik gooi m naar iemand die - vaak met een kruik slaapt - 4 eetkamerstoelen heeft - ledlampen in de tuin heeft die zichzelf opladen
De bal is voor iemand die: - nu naar de film Swordfish zit te kijken (met een half oog is ook goed...) - op zolder achter de pc zit - goudvissen heeft