Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die van schoonmaken houd. - Iemand die deze week een verjaardag heeft. - Iemand die elke dag zijn/haar mail (meerdere keren) checkt.
ik gooi m op en ga dan slapen - iemand die een foto op canvas heeft af laten drukken - iemand die drie talen spreekt - iemand die meer dan 60 vrienden op hyves heeft
Ik heb een foto op canvas laten afdrukken! Aan hyven doe ik niet, dat is mij teveel een wedstrijdje 'Wie heeft de meeste 'vrienden'?' geworden... Even denken...
De bal is voor iemand die: - eigenlijk al in bed had willen liggen als ze dit leest - vanavond teveel heeft gesnoept - morgen iets leuks met haar moeder gaat doen
Jaaa, hebbes ik heb te veel gesnoept Maar die paaseitjes zijn ook zo lekker! Tot je er een stuk of 6-7 op hebt, dan word je er misselijk van . Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die goed kan jokken/liegen. - Iemand die bang is in het donker. - Iemand die niet van wandelen houd.
Ik vang! Volgens mij is er niemand meer maar goed . Ik ben nogal vang in het donker... De bal is voor: -iemand die dorst heeft maar te lui is om drinken te pakken -iemand die morgen een goede vriendin op bezoek gaat krijgen! -iemand die binnenkort een reunie krijgt van haar basisschool En vangen maar!
Ja ik. Ik ben nu te lui om naar beneden te gaan om drinken te pakken.... Heb ik meestal, wat dan weer resulteert in hoofdpijn
en de bal is voor: -iemand die ooit in Scandinavie op vakantie is geweest - iemand die naar de 9mnd beurs en/of HHB is geweest - iemand die een snoepkous is
Jaaa gevangen! Ik ben naar de HHB geweest en ben ook een snoepkous De bal is voor: - iemand waar de zon nu schijnt - iemand die vanavond rijst eet - iemand wiens kind nu op school zit
Jaaa, hebbes! Hier schijnt het zonnetje! En er zit een heerlijk knulletje hier op mn toetsenbord te rammen! Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die nog geen ontbijt op heeft vandaag. - Iemand die zometeen weg moet. - Iemand die vind dat er niks leuks op tv komt.
ja gevangen! Er is bijna nooit meer iets echt leuks op tv... En de bal is voor: - iemand die nu naar de radio luistert - iemand die graag nieuwe kleren wil - iemand die 2 keer per jaar op vakantie gaat
jaaa ik heb hem,, ik wil wel nieuwe kleren.. stand in de mand en de bal is voor: -iemand die vandaag naar de dokter moet. -iemand die op vakantie gaat.- -iemand die vanavond stampot eet..
Jaaaa VANG, ik ben naar de gyn geweest vandaag! stand in de mand en de val is voor: -iemand die de vissenkom hoog nodig moet verschonen - iemand die zich iriteert aan de activiadanone reclame! - iemand die mario 64 voor de nintendo DS leuk vindt(en vertel me dan maar waarom, ik vind het een miskoop) Ennn GOOOI