Volgens mij niet hoor! Jij hebt gewoon de bal van tipp42hgg gevangen . En ik was wel te laat met vangen!
Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die het koud heeft. - Iemand die 'vroeger' fan was van de spice girls of de backstreetboys. - Iemand die vreselijke hoofdpijn heeft.
Ja gevangen! Ik heb het altijd koud! En ik was ook nog eens fan van the backstreet boys! En de bal is voor: -iemand die verlangt naar zomer -iemand die graag weekendjes weggaat -iemand die een ipod heeft
- Ik verlang heel erg naar de zomer....hopelijk kunnen we ook op vakantie dit jaar. De bal is voor iemand die - op dit moment aan het werk is - die het koud heeft - die graag naar cuba op vakantie wil
Ja, ik heb het koud! Brrrrrr. bibber bibber. Heb de verwarming al wat hoger gezet, maar het helpt nog niet veel.
Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die werk zoekende is. - Iemand die zich verveeld. - Iemand die moet gaan klussen.
gevangen! Ik moet de komende dagen zeker klussen! En de bal is voor: -iemand die met koninginnedag liever niet in Nederland is - iemand die een tuin heeft met veel planten - iemand die suiker in de thee doet
Whaha! Ik bedoelde eigenlijk anders klussen! haha! Maar dat is ook klussen natuurlijk! Veel plezier! Ik mag je val overigens niet vangen .
VANG. ik doe 2 suiker en 2 zoetjes in een mok thee stand in de mand en de bal is voor: ~iemand die zwanger is ~iemand die van regen houdt ~iemand die gek is op haring ps: ik mag toch wel meedoen hier?
Natuurlijk, hoe meer zielen hoe meer vreugd! haha! Maar bedenk je, het is af en toe hard rennen hier hoor!
ik vang. Ik ben verzot op haring. In het seizoen eet ik er elke dag wel een paar! En de bal die is voor: - iemand die vegetarier is - iemand die van watersporten houdt - iemand die forumverslaafd is @bolbuikje: aha nou ehm... er moet ook nog een nieuwe lichtschakelaar hier op de overloop! En het dak van de schuur moet vernieuwd.
Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die de auto gaat wassen vandaag. - Iemand die zometeen gaat lunchen. - Iemand die zin heeft in wat te drinken. Owja, ik vang je bal, omdat ik forum verslaafd ben
en de bal is voor: ~iemand die moet lachen om America's Funniest Homevideos ~iemand die graag naar koude landen op vakantie gaat ~iemand die meer dan 3 broers/zussen heeft
Vang. Ik ga graag naar koude landen op vakantie! Ik hou zelfs niet eens van warme landen.... En de bal die is voor: -iemand die nieuwe planten in de tuin wil zetten - iemand die nog boodschappen moet doen - iemand die nog niet weet wat ie gaat eten vanavond
Echt waar? Doe mij maar een lekker warm land heerlijk in het zonnetje! Ik vang je bal! Ik weet niet wat ik vanavond eet. Mn vriend neemt wat mee vanavond, friet of pizza of shoarma of chinees . Das nog ff afwachten ! Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die in de gezondheidzorg werkt. - Iemand die een opleiding/cursus volgt. - Iemand die nu honger heeft.
Alweer vang. Ik volg een cursus sociale hygiene. Erg leuk! en de bal is voor: -iemand die binnenkort jarig is -iemand die in een flat woont -iemand die een grote auto heeft (station)