JAAA Vang! Ik woon in een flat en heb vanaf vanavond een station stand in de mand en de bal is voor: - iemand die lekker ongegeneerd zit te gassen - iemand die lid is van de Flair (en waarom?) - iemand die Wicky drank ook zo lekker vindt... En... GOOI
een tweedehandsje, maar wel lekker groot! handig hoor, met een groot gezin stand in de mand en de bal is voor: iemand die zelfs met vaatwasser een hekel heeft aan de afwas iemand die minimaal twee instrumenten bespeelt iemand die nu op zijn werk stiekem de bal wil vangen
Stand in de mand en de bal is voor: - iemand die deze week jarig is (tot en met zondag) - iemand die een hekel aan snoepen heeft - iemand die nog al haar opa's/oma's heeft Wie gaat hem vangen...
Oke, dan neem ik even een aanloop en gooi de bal op naar iemand die: --In het buitenland woont --In het buitenland zou willen wonen --Absoluut niet in t buitenland zou willen wonen. Vangen!
en de bal is voor... ~iemand die geen BigMac lust ~iemand die zijn voicemail aan heeft staan ~iemand die avondmens is
En de bal is voor: - iemand die nog geen jaar getrouwd is - iemand bij wie het vuil vandaag wordt opgehaald - iemand die lang haar heeft
en de bal is voor.. ~iemand die nog naar een walkman luistert ~iemand die ook nog op een ander forum zit dan deze ~iemand die haar moeder minstens elke week een keer ziet
iets te ongeduldig sorry saartje Maar ik van de bal! Zie mijn moeder elke week soms 2x. Stand en de bal en de bal die is voor iemand die: * misselijk is van het eten van paaseitjes * naar de wc moet. * een mooie bos bloemen op tafel heeft staan. GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI!