VANG nog maar een keer bloemen nog van hubs toen ik posi had getest en tja zwanger dus moet eigenlijk altijd naar de wc
en de bal die is voor.. ~iemand die meer dan 1 keer per week sport ~iemand die ouder is dan 40 jaar ~iemand die getrouwd is
VANG! Ik ben getrouwd! En de bal is voor: - iemand die geen 2 dingen tegelijk kan - iemand die een hekel heeft aan Mariah Carey - iemand die niet van vis houdt
vang, ik heb een hekel aan mariah carey! de bal is voor: - iemand die van grey houdt; - fan van ghostwhisperer; - iemand die medium kijkt
Ik vind vis vreselijk, bah het smaakt niet lekker en het stinkt ook nog eens! De bal is voor - iemand die in maart jarig is - iemand die een meerling krijgt/heeft - iemand die een hazelaar in de tuin heetm staan
en de volgende bal is voor ~iemand die films illegaal downloadt op haar pc ~iemand die minder dan 2 liter water drinkt per dag ~iemand die nooit koffie drinkt
VANG! Ik drink nooit puur water En de bal is voor: - iemand die nooit zonder make-up de deur uit gaat - iemand die veel slaap nodig heeft - iemand die weinig tv kijkt
ik! Ik kijk haast nooit of nooit tv! Stand in de mand en de bal is voor: - iemand die in het onderwijs werkt - iemand van wie er een overgrootouder nog in leven heeft - iemand die narcissussen in huis heeft staan!
ja narcissen op tafel, dan nu maar haha De bal is voor - iemand die in maart jarig is - iemand die een meerling krijgt/heeft - iemand die een hazelaar in de tuin heetm staan
Ja, een hazelaar in de tuin hier! De bal is voor: - iemand die vandaag vrij is - iemand die vandaag ziek is - iemand die vandaag tante is geworden
ja, wat vind je zelf. Vind je dat je vrij bent om te doen en laten wat je zelf wilt, dan ben je vrij!
en de bal is voor: -iemand die gescheiden ouders heeft -iemand die de jongste thuis was (is) - iemand die huisdieren heeft
Ja hier 2 hondjes, en een heleboel visjes. Stand en de bal en de bal die is voor iemand die: * Nu oprah gaat kijken. * Van de week uit eten gaat * Dol is op chococoffe van senseo =P~ Wie vang hem?