Ja ik..... ik ga a.s. vrijdag met oudcollega's happen De stand in de bal en de bal is voor iemand die: - in een blauwe auto rijdt - een boek aan het lezen is (of gaat lezen) - een vakantie heeft geboekt Wie vangt hem? gr. Bianca
de bal is voor: iemand waar het nu ook regent iemand die vandaag naar het tuincentrum is geweest (like me) iemand die nog boodschappen moet doen (of al heeft gedaan)
zo binnen de minuut gevangen! de bal is voor iemand die - een abonnement heeft op de donald duck of op de viva - meer dan 4 sleutels aan haar sleutelbos heeft hangen - een muziekinstrument bespeelt
en de bal is voor.. ~iemand die zijn avondeten al gekookt heeft ~iemand die nooit een toetje neemt ~iemand die na het eten een sigaretje rookt
Ik vang de bal: Heb mijn avond eten al gekookt/klaar gemaakt. Moet alleen nog opwarmen.... de bal is voor: -iemand die op een harde matras slaapt, -iemand die door de hagel bui moest, -iemand die net ook op de A7 een brandend auto heeft gezien..
Tussen de middag een hagelbui, telt dat ook? Fijn he als je honden hebt die heeeeeeeeeeel nodig moeten. De bal is voor iemand die * binnen nu en half 5 een kleine moet voeden, * ook hangtieten heeft van de bv * Geen pure chocolade lust. Nou wie vangt hem
deze moet ik laten gaan, de kleine op de creche, wel jangtieten maar niet van de bv en ik lust wel pure chocolade..mmmmm
de bal is voor iemand die - vanvond een romantische film gaat kijken - op dit moment onder de baas zijn tijd, op zwangerschapspagina zit - die op dit moment crackers zit te eten
jaaaa ik zit crackers te eten (tip van een forummer) stand in de mand en de bal is voor: -iemand die vanavond uit eten gaat - iemand die al een nieuwe zomerjas heeft gekocht dit jaar - iemand die peking express gaat kijken morgen! ennnn GOOI
Vang! Ik heb een mooie lichtblauwe jas gekocht! En de abl die is voor: -iemand die een caravan heeft -iemand die bij de AH boodschappen doet -iemand die niet van chocola af kan blijven
Ja, ik doe regelmatig boodschappen bij AH en hou van chocola! De bal is voor iemand die: - Frans Bauerfan is - Problemen heeft met zijn internetverbinding - Aan de wijn zit.
en de bal is voor... ~iemand die 's avonds werkt ~iemand die elke dag zeker 1 stuk fruit eet ~iemand die voor de tv eet
Oh, maar ik eet elke dag minstens 1 stuk fruit, dan kan mijn rijtje van boven weer overgenomen worden!