en de bal is voor: -iemand die zo gaat slapen -iemand die nooit naar de tandarts gaat -iemand die nu zin heeft in iets te drinken
Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die bang is van de tandarts. - Iemand die nu iets te knabbelen heeft. - Iemand die koude voeten heeft.
en de bal is voor: - iemand die aan het afvallen (lijnen) is - iemand die regelmatig sport - iemand die tussen 1980 en 1985 geboren is
Ja, ja, ja, ikke! haha! ik sport regelmatig! Ja, ik ben toch steeds hier te vinden, topsport hoor! (owja, ik ben in 1985 geboren dus dat is misschien een betere reden om te vangen) Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die nu de tv ook aan heeft staan. - Iemand die vaak uitzending gemist kijkt/gebruikt. - Iemand die chagrijnig is vandaag.
Vang. Ik bekijk veel afleveringen via uitzending gemist! En de bal is voor: - iemand die nu de radio aan heeft staan - iemand die zonder muziek niet in slaap kan vallen - iemand die graag toetjes eet en ja hoor: intensief forummen (nieuw van dale woord?) is topsport
Ja, hier een toetjesmonster, al sinds baby. De bal is voor iemand die: - Regelmatig vergeet 's avonds make-up eraf te halen - In een winkel werkt - Elke dag haar tanden flost.
Alweer vang. Ik ben echt een ramp met make-up afhalen. Gevolg: Panda als ik 'smorgens onder de douche sta En de bal is voor: -iemand die een allergie heeft -iemand die meer dan 1 kindje heeft, of zwanger is van de 2e -iemand die braaf elke dag ontbijt
Ik heb 2 kindjes . Ownee, even wachten dat mag ik nooit zeggen, ik moet zeggen WIJ hebben 2 kindjes. Anders voelt ie zich achter gesteld . Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die een electrische tandenborstel heeft. - Iemand die honger/trek heeft. - Iemand die zn teennagels nodig moet knippen
Vang... Ik heb een electrische tandenborstel. En die ga ik nu gebruiken en daarna slapen En de bal is voor: -iemand die ook hoognodig naar bed moet -iemand die weer eens naar de kapper moet -iemand die nieuw make-up wil
Jaaaaa, yes ik heb hem! *Rent een extra rondje* Ik moet hoognodig naar bed, vannacht zal het wel weer geregeld eruit zijn, en morgen om 6uur is het weer ochtend! Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die straks nog in de douche/het bad gaat. - Iemand van wie het kindje/de kindjes ook nog niet in bed liggen . - Iemand die de bal steeds mist!
Jaaaaaah, hebbes! De bal is voor iemand die: - In de auto op het verkeer scheldt - Zelf regelmatig taarten en cakes bakt - Een tuinkabouter heeft. Weltrusten!
Ja, ik scheld in het verkeer . Tegen mensen die stil blijven staan terwijl het echt GROEN is, die niet doorrijden, die links blijven rijden (met slakkengang), erger erger erger! Echt schelden in de vorm van scheldwoorden roepen dat niet, maar wel 'zeker een oude vent' 'dom wijf' 'eikel' 'tssssss' dus valt nog wel mee vind ik zelf Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die weleens niet handsfree belt in de auto. - Iemand die geen banden kan verwisselen van de auto. - Iemand die een fietsband kan plakken. Zo nu ben ik ervandoor, kom morgen nog wel eens een kijkje nemen hier en een sprintje trekken ! Truste!