ik vraag het voor de zekerheid hier ook nog even. sinds gisterochtend heb ik behoorlijk buikpijn, scherp voelend en constant aanwezig , met vlagen iets erger. in de loop van de dag werd dat erger, rond 15.00 uur op zijn hevigst. toen zakte het weer wat af. daarnaast draderig slijm en vaak plassen. gevoel van een heel volle blaas, maar er komt dan maar weinig. geen pijn bij het plassen. ook opgeblazen buik. druk zetten doet zeer en ook tijdens lopen voel ik mijn buik. sex is ook erg gevoelig. vandaag heb ik nog steeds wat buikpijn en gevoelig. is dit een eisprong en zo ja, kan buikpijn dan zó lang aanhouden? of is dit een innesteling? ik heb vandaag mijn 23e cyclusdag. ik weet niet hoe lang mij cyclus zal duren, aangezien ik 18 dec,2010 met de pil ben gestopt. ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven. groet, Roeska
Hoi Roeska, heb je al aan een blaasontsteking gedacht? Je hebt er wel specifieke klachten voor namelijk. Het slijm kan erop wijzen dat je inderdaad je eisprong hebt en dat het vruchtbaar slijm is. Je kunt gewoon voor de zekerheid natuurlijk om de dag gemeenschap hebben. De pijn kan ik dus aan de hand van je cyclus niet goed verklaren, maar ik zou het dus niet vreemd vinden als je stiekem een blaasontsteking hebt. Groetjes Brigitte
Hoi Brigitte, bedankt voor je antwoord. ik heb eerder blaasontsteking gehad, en dit voelt heel anders. ik heb ook geen pijn bij het plassen. maar ik hou het in de gaten, en anders bel ik de ha even.