Jaaaaaaaaaaaaaaa ik mag hem weer eens vangen. Ik hou van nederlandstalige muziek . De bal is voor: - Iemand die alle wk wedstrijden kijkt. - Iemand die met ICSI Behandeling bezig is. -Iemand die morgen pannenkoeken gaat eten. Gooiiiiiiiiiiiii
GEVANGEN! Ik kijk naar alle WK-wedstrijden. Heb er nog geen eentje gemist. De bal is nu voor iemand die: - meer dan 3 kinderen heeft - Beesies, Bungels, GoGo's of andere Oranje-artikelen spaart van de supermarkt / winkel - morgen ook nog op zoek moet naar een leuk cadeautje voor Vaderdag GOOI!
vang!Wij sparen beessies en andere oranje spullen *iemand die altijd lippenbalsem gebruikt *iemand die vanavond eten gaat afhalen *iemand die een dochter heeft komt ie!!
Vang! Ik gebruik altijd lippenbalsem, wordt ook echt gek als ik het niet bij me heb * iemand die morgen naar het coca cola evenement in Amsterdam gaat * iemand die oranje vlaggetjes heeft hangen * iemand die een hekel heeft aan vuvuzela's Gooi!
vang! ik heb echt een hekel aan vuvuzela's! ik gooi de bal nu naar iemand die: * geen enkele wk wedstrijd kijkt. * een filmfanaat is. * nog nooit dronken is geweest gooi!
Ja vang ik ben echt nog nooit dronken geweest. Lijkt me zo erg om niet meer te weten wat je hebt gedaan en alles uit te kotsen dus ik stop op tijd. Stand in de mand en de bal is voor: - iemand die in een Peugeot rijdt - iemand wiens lievelingskleur blauw is - iemand die denk dat Nederland wereldkampioen voetbal wordt
Vang! Ik denk echt dat Nederland Wereldkampioen wordt de bal is voor iemand die: * Overtijd is * dit weekend bij de Ikea is geweest * vanmorgen heeft uitgeslapen gooi!
Ik vang hem, want ik heb vanmorgen samen met mannetjelief heerlijk uitgeslapen. Stand in de mand en de bal is voor: - iemand die vandaag uit eten gaat - iemand die de komende week jarig is - iemand die dit jaar niet op vakantie gaat en GOOI!
VANG!! Ik ga niet op vakantie. De bal is voor: -Iemand die bezig is met het kopen van een huis -Iemand die een caravan heeft -Iemand die langer dan 3 jaar lid is hier
ik ben iets langer dan 3 jaar lid! *iemand die ook van pure chocolade houdt *iemand die morgen de stad in moet *iemand die verliefd is en gooi!!!
pure chokola HEERLIJK ! en ben verliefd om mn mannetje ! iemand die : * lekker de hele dag op zP rondhangt * vriendlief die weg is * geen zin heeft om te koken
jaah ik mag hem vangen... ik heb echt geen zin om te koken! ben veel te druk voor geweest de bal is nu voor iemand die: * een goudvis heeft * langer dan 1.80m is * het lievelingsdier een aap is
nah ik zal m wel vangen wij hebben een goudvis op de BSO (mn werk buitenschoolseopvang ) de volgende is voor iemand die * vanochtend voor 6.30 zn bed uit was * niet van spinnen houd * vandaag iets leuks gaat doen ennnn.......
Ik was vanochtend voor 6.30 mijn bed uit . De bal is voor iemand die: - Morgen een punctie heeft. -Morgen een zwangerschaps test doet. -Vandaag uit geslapen heeft. GOOIIIIIIIIII
Ik heb vandaag uitgeslapen! De bal is nu voor iemand die: - gek is op dit warme zomerweer en van wie het zelfs nog wel warmer mag worden - momenteel werkloos is en zich een slag in de rondte solliciteert - meedoet met een WK Voetbalpoule GOOI!
Vang ik ben werkloos momenteel werkloos is en zich een slag in de rondte solliciteert iemand die wk kijkt . iemand die vandaag gaat genieten van de zon. iemand die in de wachtweken zit. gooi
vang!ik ga genieten vd zon! *iemand die er vandaag op uit gaat *waarvan de kind(eren)bij iemand logeren *koffie heeft gedronken komt ie!!