Ik ben vandaag weggeweest, dus ik zal maar doen alsof ik hem vanochtend gevangen heb 8) De volgende is voor iemand die: *boven de 33 is *2 keer IVF heeft gehad *een rode broek aan heeft
vang!ik ben boven de 33 *wie duitsland-spanje gekeken heeft *morgen naar het ziekenhuis moet *vandaag pasta heeft gegeten gooi!!!
Vang!!! Ik heb Duitsland-Spanje gezien *Uit het jaar 1985 is *Zondag de finale moet missen *Deze week naar de tandarts moet Gooi!!!
Gevangen!! Ben uit het jaar 1985! Nu is de bal voor iemand die: *een kindje heeft dat in April geboren is *1 zusje heeft *vanmorgen 2 crackers gegeten heeft GGGOOOOOOIIII
Vang! Ik heb 1 zusje Volgende: Iemand die: *vanochtend al was heeft gedraaid en opgevouwen *twee honden en een kat heeft *Heel erg geniet van een beker siroop GOOOOOOOOOOOI
Vang Ik kan opmoment heel er genieten van siroop. De bal is voor iemand: - Die gaat bbq vandaag. -Die vandaag naar het strand gaat, - Die de zaterdag boodschappen gaat halen. Gooi!!!
jaaa vang... wij gaan de zaterdagboodschappen halen vandaag! de bal is voor: -iemand die ook Gaby heet. -iemand die een zwembad heeft van 3.66m doorsnee. -iemand die het koud heeft. en gooi..
ik vang hem Wij hebben een groot zwembad staan voor op het grasveld 2 weken geleden gevuld weet niet de preciese door snee maar hij is super groot met een pomp enzo we kunnen er met zijn zessen in de bal lis voor: iemand die ook nu 4 weken zwanger is iemand die rond 15 dec jarig is en iemand die vandaag bij familie op bezoek is geweest
Ik ben rond 15 december jarig Volgende is voor iemand die: een kleurenprinter heeft van onweer houdt gisteren heeft gezwommen Goooiiii
vang! ik hou van onweer *iemand die van soep houdt *iemand die van puzzelen houdt *iemand die de badkamer/douche gaat schoonmaken gooi!
Vang : ik hou van soep eet het niet veel, maar toch! En hou van puzzelen. De bal is voor: Iemand die nog moet strijken. Iemand die werkloos is. Iemand die nog een broodje moet eten. Gooi
Vang, er ligt een gigantische berg strijk op me te wachten Stand in de mand en de bal is voor - iemand die met links schrijft - iemand die niet graag Hollandse pot eet - iemand die in een stad woont