Vang IK woon in een stad , en ik schrijf links. De bal is voor : Iemand die voetbal gaat kijken vanaaf. Iemand die niet meer rookt. Iemand die om 18 uur eet elke dag. Gooi
vang! wij eten meestal om 18 uur *iemand die vandaag bij de Aldi is geweest *die NIET van vissen houdt *die de radio aan heeft staan komt ie!!
vang... ik houd echt niet van vissen niet van het vangen, niet om te eten, en ook niet om tussen te zwemmen, ben er zelf heeeeel erg bang voor haha de bal is voor: -iemand die morgen een fm heeft -iemand die ook iui-d doet. -iemand die ''perongeluk'' zwanger is geworden en gooi.........
haha als mijn test nou is positief zou worden had ik hem mogen vangen (als ik nu zwanger ben is het een ongelukje)
Ik gooi er een nieuwe in hoor. Vind het jammer dat het niet verder gaat. Hoop niet dat iemand me dat kwalijk neemt... De bal is voor iemand die: - een auto heeft van het merk Volkswagen - een fiets heeft van het merk Gazelle - een tv heeft van het merk LG Wie vangt?
da was de mijne.. zo moeilijk was die toch nie? da was al de 2de keer dat niemand die van mij kon vangen...
De bal is voor iemand die: - een auto heeft van het merk Volkswagen - een fiets heeft van het merk Gazelle - een tv heeft van het merk LG Wie vangt?
Gevangen ik heb een tv met het merk LG De bal is voor iemand die: - met 1 oog zicht heeft - een zoontje heeft genaamd Mitchell - vanavond ook frietjes gaat eten Gooooooooooooooooiiiiii
Gevangen Ik ga vanavond heerlijke frietjes eten . De bal is voor iemand die: -Overtijd is en toch negatief test -aan het werk is en echt toe is aan het weekend -Volgende week een afspraak heeft bij de VK/Gyn GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIII