ik ben overtijd maar niet zwanger de bal is voor iemand die: vanavond speklappen eet niet op vakantie gaat dit jaar ook naar Peter vd Hurk is geweest Gooiiiiiiiiiii
vang! ik ga niet op vakantie dit jaar. *iemand die morgen een dagje uit gaat *vandaag extra veel boodschappen doet *al heel lang bezig is om zwanger te worden komt ie!!!
vang.. ben al heel lang bezig om zwaner te worden.. meer dan 2 jaar al. de bal is voor iemand die: - ook verdrietig is omdat de iui poging vandaag mislukt is - een nieuwe fiets heeft gekocht - morgen van 8.30 tot 18.30 moet werken. en gooi!
Ai, ik vrees dat dat weer 1 wordt die heel moelijk te vangen is.... Niet té specifiek en moeilijk maken hoor dames
ik zal hem wel weer veranderen. -iemand die morgen moet werken. -iemand die morge vrij is. -iemand die verkouden is
Ja vang, moet morgen werken. Stand in de mand en de bal is voor - iemand die groter is dan 1.70 m - iemand met schoenmaat 39 - iemand die geen oorbellen draagt
vang heb schoenmaat 39. de bal is voor iemand die: - nu ajax aan het kijken is. - een lolly aan het eten is. - een gele bikini heeft met roze stippen. en gooi..
ik heb die dag - nu ajax aan het kijken is De bal is voor Iemand die vakantie heeft. Iemand die gaat opruimen in huis. Iemand die een kat heeft. Gooi
Vang. Heb vakantie en ik ga vandaag ook nog wel wat opruimen. Stand in de mand en de bal is voor: - iemand die nog op vakantie gaat - iemand die lange nagels heeft - iemand die haar teennagels heeft gelakt
Vang, ga nog op vakantie! De bal is voor iemand die: - Vandaag gewerkt heeft - Vanavond uit eten gaat - schoenmaat 41 heeft En gooi............
Heb schoen maat 41 De bal is voor ; Iemand die van voetbal houd. Iemand die een seizoenskaart heeft van zijn voetbal club. Iemand die De jk schaal gaat kijken vanaaf. Gooi
Vang. Ik hou van voetbal De bal is voor iemand die: - feyenoordfan is - in een rijtjeshuis woont - in een zwarte auto rijdt
vang,ik woon in een rijtjeshuis *iemand die naar het zomercarnaval is geweest *iemand die dit weekend bij de Mac heeft gegeten *iemand die van latte macchiatto houdt komt ie!!