Vang, wij hebben alle series van friends op dvd. De bal is voor iemand die: - hond van iemand moet verzorgen - die vandaag een film gekeken heeft - nog één week moet werken voor vakantie en gooi.............................
oei, was te laat met reageren helaas heb niet over een week vakantie en de rest ook niet, dus hij is voor iemand anders
Gevangen ik heb gisteren een film gekeken 1408 De bal is voor iemand die: 2x een keizersnede heeft gehad. ook op 7 december 2009 is bevallen een dochter heeft die naar groep 4 gaat na de vakantie gooiiiiiiiiiiiiiiiiii
Lastige bal... Ik heb nooit een keizersnee gehad,ben niet bevallen op 7 dec 2009 en mijn dochter gaat naar groep 8...
ik kan hem ook niet vangen.. heb maar 1 keizersnede gehad.. mijn dochtertje is op 15 december 2009 geboren. en ze gaat dus nog niet naar school
jee is hij echt zo moeilijk? ik heb al een aantal meiden op het forum gezien die 2x een ks hebben gehad maar die zullen dan wel niet mee spelen met dit spel
Hier komt een nieuwe: De bal is voor iemand die: - net een kopje senseo heeft gedronken. - een zwarte spijkerbroek vandaag aan heeft. - vandaag de riolering heeft laten ontstoppen Gooi
vang!ik heb net senseo gedronken! *iemand die vanavond pasta gaat eten *boodschappen doet bij Aldi *een broodje kroket lekker vindt en gooi!!!
Ohh heerlijk een broodje kroket.. nu heb ik daar zin in Deze bal is voor iemand die; Nu cola drinkt Haar haar los heeft De wasmachine aan heeft
Yep, ik heb mn haar los vandaag! Deze bal is voor iemand die: - Stiekem de hele dag al zin heeft in fruit - Nog een hele berg vaat heeft staan - Dol is op foto's!
VanG!..... ik ben dol op foto's... deze bal is voor iemand: - die nu op het werk zit en stiekem op zp zit te kijken - die vandaag een manic monday heeft - die een irritant liedje in haar hoofd heeft en wie vangt 'm?
vang!ik heb dat irritante liedje van I wanna be a millionaire so f*cking bad in mn hoofd... *iemand die vandaag heeft gefietst *de hele dag achter de pc/laptop heeft gezeten *aan het solliciteren is gooi!!!
Vang: Ik ben aan het solliciteren. De bal is voor: Iemand die van voetbal houd. Iemand die om 18 uur eet. Iemand die een afspraak in het ziekenhuis heeft deze dagen. Gooi
Vang!Wij eten altijd om 18u *iemand die elke avond tv kijkt *van Engelse humor houdt *in een ziekenhuis werkt/wil werken gooi!
Gevangen, ik hou van engelse humor De bal is voor iemand die: - Nog in zijn pyama zit. - vandaag chocolade broodjes gaat bakken. - honger heeft maar niet weet wat je moet eten. Gooooooooooooooooooooooooooi