Volgende voor iemand die zelf wel eens cake bakt een dochter heeft van minder dan een jaar oud een man heeft die nog ligt te slapen... goooooi
ik bak zelf cake... de bal is voor iemand die: - een wortelkanaalbehandeling heeft gehad afgelopen week. - vandaag nog moet gaan werken. - zin heeft in chocolade. en gooi.
Ik heb zooo'n zin in chocolade en ik moet ook nog even aan het werk eigenlijk (als ik zp ooit nog afsluit ) de bal is nu weer voor iemand die: * net een kopietje heeft gemaakt * 's ochtends al een glaasje cola heeft gedronken * elke dag z'n schoonma aan de telefoon heeft gooooooi!
Gevangen! Ik heb net meerdere kopietjes gemaakt. Zit nu op mijn werk namelijk. De bal is nu voor iemand die: - het niet druk heeft op zijn werk - gek is op spruitjes - zich nu ook op een plek bevindt waar het enorm plenst GOOI!
Vang! Het plenst hier enorm! De bal is voor iemand die: - in het bezit is van een vouwfiets - in het bezit is van een EHBO diploma - in het bezit is van een motorrijbewijs Wie vangt?????????
Dan vang ik hem wel, want ik heb een vouwfiets in de schuur staan. Had ik jaren geleden nodig voor mijn werk. Kon mijn auto destijds niet bij kantoor parkeren. De bal is nu voor iemand die: - nog op vakantie gaat - dit jaar niet op vakantie gaat - buiten Europa op vakantie is geweest En....GOOI!
vang!ik ga niet op vakantie dit jaar *iemand die vanavond vis en/of rijst eet *boodschappen doet bij AH *heeft gedouched/of gaat douchen komt ie!!
Gevangen Ik heb gedoucht en ga vanavond weer douchen ghehehe Stand in de mand en de bal is voor: - degene die haar onderbroek verkeerd om aan deed - degene die een gaatje in de legging heeft - degene die een beurse plek in de appel vond
Gevangen, Vanmorgen had de appel van Casey een beurse plek. De bal is voor iemand die: - Nog steeds contact heeft mijn zijn kraamhulp - Boodschappen moet doen maar geen zin heeft ivm het weer. - Een trouwring heeft met 3 steentjes Gooii
Kraamhulp is een vriendin van mij. Iemand die ook de laarzen alweer aan heeft Iemand die volgende week vakantie heeft Iemand die gek is op het foute uu van Q music
Jaaaah had alweer me laarzen aan heerlijk eigelijk bal is voor::: - degene die moet plassen maar geen zin heeft om op te staan - degene die moet opruimen maar nog niks uitgevoerd heeft - degene die stiekem de koekjes van de kleine aan het opeten is
Hahaha! Die bal is voor mij! Moet plassen, maar heb geen zin om weeeeeeeeeeer naar de wc te gaan hahaha! De bal is nu voor degene die: - veel te veel leuke spulletjes voor de baby koopt omdat je het niet kan laten liggen. - vanavond ook spaghetti eet - een ronde box heeft
Vang! Heb net spagetti op. Volgende is voor iemand die: zijn man de afwas laat doen geen zin heeft om morgen te gaan werken beschuit met muisjes in huis heeft Gooiiii!
vang!mijn(bijna ex)man doet altijd de afwas! *iemand die tv zit/zat te kijken *kip gaat eten *zaterdag een dagje uit gaat en gooi!
ga vandaag kip eten, net een pizza polo besteld8) de volgende is voor de gene, die de kleren op kleur in de kast gesorteerd heeft liggen die vandaag ruzie bij de kassa had die schoenmaat 37 heeft