Haha VANG! Ik moet nodig plassen, maar heb geen zin om heen te gaan De bal is voor iemand die: - Een mankement heeft aan de auto waarvoor hij naar de garage moet - Een groene auto heeft - Een vouwfiets in bezit heeft Gooiiiii
Maar ik vang hem wel! Ik heb een groene auto (gelukkig zonder mankement!) en een vouwfiets. De bal is nu voor iemand die: - al langer dan 3 jaar bezig is voor een eerste kindje - dit weekend een feestje heeft - elke dag op Zwangerschapspagina zit GOOI!
Ik vang, we hebben van het weekend een feestje. De bal is nu voor iemand die: * Binnenkort haar kindje laat dopen * Waarvan het kindje bijna naar school gaat * Iemand met een fietskar
Helaas,ik geloof niet in kinderen laten dopen,mijn dochter gaat al jaren naar school en ik heb geen fietskar.
Yoepie wij hebben een fietskar voor achter de fiets. Ideaal trouwens. -woont in Apeldoorn. -een tweeling heeft -rood haar heeft.
VANG!! ik heb rood haar!! STAND IN DE MAND EN DE BAL IS VOOR.......... -iemand die deze week ook zonder man zit. -iemand die niet op zomervakantie is geweest. -iemand die in Harderwijk woont.
Check, ik ben niet op zomervakantie geweest, had iets veel belangrijkers te doen, namelijk bevallen Volgende is voor iemand die: *morgen ook voor 8 uur op moet *zowel afgelopen week als volgende week geen vakantie had/heeft *asterix en obelix heel leuk vindt om te lezen
Vang ik heb geen vakantie gehad en de komende week ook niet. De bal is nu voor iemand die: - in Groningen woont - een import-brabander is - een grijze bank heeft
Ik vang! Ben import-brabander & ik heb een grijze bank! De bal is voor iemand die... - in de kinderopvang werkt - Vloerbedekking heeft - De bezitter is van een i-pad Wie vangt?!
vang!ik heb vloerbedekking *iemand die vandaag naar de bios gaat *die vandaag pizza eet *iemand die al uitkijkt naar de feestdagen en gooi!!