3 katten Iemand die vandaag bloemen heeft weggegooid. Iemand die gewerkt heeft. Iemand die sla gegeten heeft
Vang Ik heb bloemen weg gegooid vandaag. Iemand die een feestje had dit weekend. Iemand die voetbal gekeken heeft. Iemand die op de wachtbank zit. Gooi
Vang! Ik heb voetbal gekeken. Moest wel, had dochter op schoot en manlief zat voetbal te kijken... Volgende is voor iemand die *de afgelopen maand een zwangerschapstest heeft gedaan *morgen met de fiets weggaat *net een nieuwe computer heeft
Vang! Morgen lekker met de kids op de fiets bij m'n oma op de koffie! De volgende die mag vangen.... - ligt met zijn/haar voeten op tafel - weet nog niet wat ie vanavond zal eten - heeft witte sokken aan ***GOOI***
Witte sokken hierzo! De bal is nu voor iemand die: - net weet dat ze zwanger is - nu televisie zit te kijken - mosselen heerlijk vindt GOOI!
ik heb de tv aan staan, op animal planet de bal is voor: -iemand die vandaag naar de tandarts is geweest. -iemand die morgen alleen de ochtend hoeft te werken. -iemand die volgende week vakantie heeft. en gooi...
Vang! Kom maandag uit de nachtdienst en ben dan de hele week vrij. Stand in de mand en de bal is voor: -iemand die vandaag,of morgen voor een echo gaat; -iemand die vanavond Sint Maarten gaat 'lopen'; -iemand die boodschappen gaat doen vandaag. *GOOI*
Vang! Boodschappen doen blegh Stand in de mand en de bal is voor: - iemand die vandaag zijn hond(je) uit moet laten - iemand die de griep of koorts heeft - iemand die vandaag soep eet *GOOI*
Vang Ik ga soep eten van avond. Iemand die de stad in gaat . Iemand die de intocht van sinterklaas gaat kijken op tv. Iemand die net zwanger is. Gooi
Wij zitten nu tv te kijken De bal is voor iemand die: Nu ongi is. Vanavond Indische speklappen gaat eten. Die een zoon heeft die Mitchell heet. Gooiiiiiiiiiiiii
*vang* ik ben nu ongi iemand: - die in de kou naar de intocht gaat kijken - die elke week naar de schoonouders gaat (ik elke maandag) - die thuis veel dieren heeft (wij 3 katten 1 hondje 1 baardagaam 1 dwerghamstertje en vissen) *gooi*
Vang! Ik ga elke week naar schoonmoeder (kan er ook goed mee opschieten, en woont in de buurt) De volgende die mag vangen : -Heeft zijn/haar schoentje al gezet -Heeft 2 schoonzusje -Heeft vandaag de groene kliko buiten staan ***gooi***
*vang* Ik heb 2 schoonzusjes! (heb 1 van de 2 nog nooit ontmoet, maar goed ) Stand in de mand en de bal is voor... * iemand die gek is van winnie the pooh * iemand die vanavond pasta gaat eten * iemand die allergisch is voor appels GOOI!
*vang* Ik ben gek van Winnie the Pooh * iemand die de pfafs kijkt * iemand die vandaag aardappel anders eet * iemand die graag op kids past... *gooi*
Mis.... Maar die van mispoes had ik om alle drie de redenen kunnen vangen (Dus Nailiey is nog steeds aan het gooien)
Vang!! Ik pas graag op kids. Ben gastouder De volgende die mag vangen: * Heeft een zusje * Vind de komende feestdagen gezellig * Is deze week vrij En Gooooooi!!!
Ik vind de aankomende feestdagen erg gezellig. Kijk er echt naar uit. Verder heb ik twee zusjes. De bal is nu voor iemand die: - vandaag ook moet werken - meer dan 4 kinderen heeft - net zwanger is GOOI!
Vang ik heb een zusje. Iemand die vandaag gedoucht heeft. Iemand die net weet dat ze zwanger is. Iemand die moet stofzuigen. Gooi
me to had op alle 3 ja kunnen zeggen... heb een zusje vind de feestdagen gezellig en ik zit even zonder gezin