*VANG* Ik moet stofzuigen, en ik ga vanaaf douche... * Iemand die vandaag de was doet/heeft gedaan * Iemand die gister speklapjes heeft gegeten * Iemand die ook ZP speelt (5 Dec Feest) (ik gister nog en 3 Dec weer) *GOOI*
En gevangen! Ik heb gewassen en al opgehangen. De bal is voor iemand: -Die hartstikke vaak gebeld is vandaag. -Vandaag een vrije dag heeft. -Die nog geen koffie heeft gehad.
Ik ben hartstikke vaak gebeld vandaag (ik zit nu namelijk op mijn werk) en ik heb nog geen koffie gehad (lust dat namelijk absoluut niet!) De bal is nu voor iemand die: - ook stiekem op zijn werk op Zwangerschapspagina zit - aankomend weekend een feestje heeft - ouder is dan 30 jaar GOOI!
Ik ben ouder dan 30. Iemand die vanavond voetbal gaat kijken. Iemand die weekend naar ouders gaat. Iemand die moet wassen. Gooi
Ik ben vandaag bij ouders geweest! -iemand die voetbal heeft gekeken (ajax-PSV) -Iemand die morgen moet werken -iemand die vandaag een mandarijn heeft gegeten
Vang Ik heb ajax -psv gekeken. Iemand die rookt. Iemand die de voice elke vrijdag kijkt. Iemand die zaterdags boodschappen doet. Gooi
Ik doe oa zaterdag's boodschappen (laat t wel lekker bezorgen nu). Deze bal is voor; - Iemand die nu ook net gedouched heeft _ Iemand die vandaag op verjaardag is geweest - Iemand die warme chocolademelk heeft gehad vandaag
Vang : heb me net gedoucht. Iemand die er een paar dagen tussen uit gaat. Iemand die binnen kort gaat trouwen. Iemand die af wil vallen. Gooi.
Gevangen. Ik wil graag een stel kilo's kwijt. De bal is voor iemand die: Nog in zijn pyama zit. Die morgen naar het Sofia Kinder Ziekenhuis moet met zijn zoontje. Die nu spongebob met zijn kindje aan het kijken is. Goooiiiiiiiiiii
Ik zit nog in mn pyama/badjas.. ga zo douchen Deze is voor iemand die - Niet van uitgaan houdt - Sinterklaas niet leuk vind - Rijk qua geld is
Ik hou niet van uitgaan (liever thuis met vrienden wat borrelen) Je mag vangen als.... - je man een computernerd is - je vanavond soep hebt gegeten - je straks so you think you can dance gaat kijken
Yup, Mijn man is een computernerd LOL. Deze bal is voor degene die Wel eens wat met een vrouw heeft gehad Ook de kleur blauw lievelingskleur is 2 rechterhanden heeft
Yep, vrouw, lang geleden!!!! Vandaag ook zo baalt dat het alweer bijna een werkdag is. Vandaag visite heeft gehad. Vandaag kip uit de oven heeft gegeten, lekker!!
HAha, ja hier kip uit de oven, heerlijk was t! Deze is voorrrr Iemand die een tweeling kent in zijn omgeving Iemand die strijken leuk vind?? ^^ (mag meteen even langskomen) Iemand die hier niet iedere dag op zsp te vinden is
vang! ik ben hier niet meer elke dag *iemand die vannacht niet kon slapen *iemand die in het weekend een dagje uit is geweest *iemand die al kerstspullen in huis heeft gooi!!!!!
Vang, ik kon vannacht niet slapen. Ja pas na 3 uur! Deze bal is voor iemand die - Niet bang is voor spinnen - Niet bang is voor het donker - Niet bang is voor hoogtes
ik ben niet bang in het donker en ook niet voor hoogtes. deze bal is voor iemand die: - Vanavond moet werken. - in de zorg werkt - een zoon van 13 maanden heeft
vang, ik werk in de zorg! De bal is voor iemand die, - Eerste afspraak heeft bij de gyn. - Vandaag gaat zwemmen - nagels heeft geknipt en gooi............................
Vaang!! Ik heb mijn nagels geknipt. Die volgende die hem mag vangen - Heeft vorige week nieuw schoenen gekocht. - Heeft 2 poezen. - Heeft het erg druk maar zpt nog wel even tussendoor En goooooi!