Vang! Hier in het bezit van 2 mooie lieve salontijgers! De bal is nu voor iemand die: - geen alcohol drinkt en nooit gerookt heeft - met de kerstdagen niet in Nederland is - vandaag ook moet werken GOOI!
Ik zeg maar ja, ik drink geen alcohol en heb op 1 trekje na nooit gerookt. Weet niet of er nog veel anderen zijn die dit ook hebben Volgende: *iemand die morgen naar het consultatiebureau gaat *iemand die deze week precies 60 euro heeft afgerekend (met een afwijking van 2 euro naar boven of naar onder ) *iemand die vanavond tortellini gaat eten
Volgens mij is deze heeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk! Cb klopt aan het eind van de week wel, 60 euro ga ik misschien ook nog wel redden, maar tortellinI???
Consultatiebureau: nee Tortellini: lust ik niet Maar wij hebben afgelopen zaterdag wel voor 58 euro bij Super de Boer besteed. Dat geldt dan ook toch? De bal is nu voor iemand die: - met Kerst uit eten gaat - op oudjaarsavond gaat gourmetten - de kerstboom al in huis heeft staan GOOI!
vang!heb de kerstboom al staan! *iemand die kerst vreselijk gezellig vindt *iemand die met kerst familie over de vloer krijgt *iemand die ook ufo ballonen gaat oplaten op 31 dec komt ie!!!
Misschien dat ik het niet helemaal snap....maar is het niet de bedoeling dat je aan alle drie de voorwaarden voldoet???
Dus VANG!!! Ik vind Kerst de gezelligste tijd van het jaar EN mijn ouders, schoonouders, schoonzusje/zwager en mijn eigen zusje en zwager (die in Engeland wonen!) vieren het dit jaar bij ons!!! Stand in de mand en de bal is voor iemand die: - Al haar kerstkaarten al heeft verstuurd - Een kindje heeft dat rond de feestdagen jarig is - De eerste kerstliedjes al op de radio heeft gehoord! GOOI!!!
vang heb net all i want for christmas van Mariah Carey gehoord de bal is voor iemand die: -denkt dat ze dringend haar haar moet wassen... -vandaag al een mandarijn gegeten heeft -als ze aan de pc zit het plassen uitstelt tot ze al begint te shaken hahahaha (gebeurt mij heeeeel vaak ) GOOIIIIII
Haar wassen *check* alleen ik denk het niet, ik weet het zeker... Volgende is voor iemand die: -al een keer gevallen is door de gladheid -ook boerenkoolstamppot gaat eten vanavond -in augustus een dochter heeft gekregen GOOOOOOOOOOOOOOOOI (oja en dat plassen is ook een check )
vang ik ben verleden jaar heel erg vies gevallen door de gladheid... gelukkig niets gedaan... volgende voor: -als je man voor je kookt vandaag - als je kindjes weer eens lastig zijn -je je misselijk voelt... gooooi
Vang! De kids waren hier vandaag errug lastig.... (gelukkig kwam ie vanavond knuffelen en vertellen dat ie wel een hele lieve mama had..... *smelt*, dag weer helemaal goed ) De volgende die mag vangen: - Heeft een kindjes dat in januari jarig is. - Zit met een half oog voetbal te kijken - is morgen vrij GOOI
Ik kijk met een half oog voetbal. De bal is voor iemand die morgen net als ik voor het eerst weer gaat werken in de zorg. Iemand die lang bezig is voor een wondertje. Iemand die rookt. Gooi
kan hem weer vangen morgen vrij in feite, alle dagen vrij ik heb mijn zaak moeten stopzetten, aangezien k veeeeeel te ziek was (in het begin van de zwangerschap) om te kunnen doordoen... volgende: -is een nachtbraker -heeft veel last van maagzuur -houd van dieren GOoi