Gevangen, ik ga vanavond lekker op de bank hangen met een wijntje De bal is voor iemand die: Vanavond ook drumsticks uit de oven eet. Een dochter en een zoon heeft. Bezig is voor kindje nr 4 Goooooooiiiii
VANG ik heb een dochter en een zoon De volgende bal is voor iemand die vandaag de hele dag in de zetel geluierd heeft vanavond op restaurant gaat op oud en nieuw ook "dinner for one" kijkt GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
vang.... ik heb echt nog niks uitgevoerd vandaag en zit al bijna de hele dag op de bank te niksen haha.. de bal is voor: - iemand die een knal gele kerstboom heeft. - iemand die op vakantie is..(niet heeft maar echt op vakantie is) - iemand die aan een bakje vla zit. en goooi..
gevangen zit aan een toetje De bal is voor iemand die: - ouder dan 30 is - al langer dan 10 jaar samen is met zijn partner - kerstspullen al opgeruimd heeft. gooi!
VANG!!Ik ben 36, dus dat is best al ouder dan 30.......Kerstspullen zijn gedeeltelijk opgeruimd! Stand in de mand en de bal is voor...... - iemand die ouder is dan 35 en zwanger van de 1e - iemand die in het nieuwe jaar een nieuwe baan krijgt - iemand die met oud&nieuw alleen was GOOI!
VANG! Ik ben 36 jaar en zwanger van ons 1e kindje. De bal is nu voor iemand die: - al langer dan 3 jaar bezig is om zwanger te worden - de kerstboom nog heeft staan - geen oliebol meer kan zien..... GOOI!
hahaha VANG heb gisteren oliebollen gemaakt en ben ze zooooooooo beu de volgende is voor: -iemand die nu al in zijn pyjama ziet -die over de feestdagen dikker geworden is (van t eten) -iemand waarvan de schat ook aan zijn eigen laptop/pc zit
vang zit lekker in me pyama de bal is voor iemand die -bos bloemen in huis heeft. - eten gehaald heeft vanavond. - hele dag binnen is geweest. komt die aan *gooi*
vang.. wij hebben mac gehaald de bal is voor: - iemand die geen leuk nieuwjaar gehad heeft. - iemand die 19 jaar is. - iemand die de was in de woonkamer heeft hangen, en gooi...
vang hier fixe ruzie op nieuwjaar gehad... de volgende is voor: iemand die net met zn kindje op zn schoot zit iemand die tv kijkt terwijl ze aan de laptop/pc zit iemand die net popcorn gegeten heeft goooooooooooi
Vang! Ik zit met mijn laptop op schoot naar Australia te kijken De volgende is voor: - Iemand die morgen naar het consultatiebureau gaat - Iemand die een pleister om zijn vingers heeft - Iemand die vandaag flink geld heeft uitgegeven eeeeeeeeeennn GOOIIII!
alweer vang vandaag flink geld uitgegeven aan een nieuwe droger..(via internet) de bal is voor iemand: - die morgen vrij is. - iemand die vandaag tomatensoep op heeft. - iemand die zijn haren vandaag heeft geknipt gooi
Haha nou ik tref het, morgen ben ik vrij *Vang* De bal is voor: -Iemand die een chihuahua heeft - Iemand die volgend weekend naar centerparcs gaat - Iemand die vandaag haar benen heeft geschoren *gooi!*
vang heb net mijn benen geschoren de bal is voor iemand die. - dit jaar 2 x op vakantie gaat - een groot gezin wil - goudvissen heeft gooi
Ik heb goudvissen! De bal is voor iemand die... - verkouden is - een keelontsteking heeft - vandaag bij de dokter is geweest
Ben nu ver kauwden. De bal is voor: iemand die morgen moet werken. iemand die gtst zo gaat kijken. iemand die in de ww zit . Gooi
Vang! Ik moet morgen werken. De bal is voor iemand die: - Morgen om 5.30 gaat trainen / sporten - Begint met IUI - In februari jarig is En gooi.................................