Komt ie opnieuw nu vangen hé Iemand die: - Vanavond gaat winkelen met moeder - Vandaag vrij is. - Morgen een (sport) wedstrijd heeft. En Gooi................................
ik was vadaag vrij vaaang volgende s voor: -iemand die weekeind werk doet -iemand die geen zin heeft om te koken -iemand die een buil in zijn auto heeft gooooooooooiii
Vang! Ga in de stad eten, hoeft dus niet te koken ook geen zin in. En werk het weekend (zorg hé) Volgende is voor: - Iemand die geen chips liefhebber is. - 2 katers heeft - Nog boodschappen moet doen. En gooi............
Ik moet vanavond of morgen nog boodschappen doen voor het weekend Volgende is voor iemand die: -lekker lui is vandaag, -een dalmatier heeft, -vandaag zijn huis goed heeft gepoetst en gooi............
vang... ik ben lui vandaag,, nog niks uigevoerd... maar ben beetje ziek. de bal is voor iemand: - die hoger dan 39 graden koorts heeft. - een boomer hondje heeft - over 7 nachtjes slapen jarig is. en gooi..
Vang heb koorts en ben grieperig De bal is voor iemand die: - the voice of holland aan kijken is - ouder dan 35 is. - voor haar 25 moeder was. komt die gooi!
vang , de eerste 2 wel de laatste nou niet bepaald (was 37 toen ik voor het eerst moeder werd de bal is voor iemand die de grootste legpuzzel 24.000 stukjes heeft gemaakt nu een lekker glas cola met ijsklontjes naast haar heeft staan een lekkende serre heeft gooi
zal ik een nieuwe gooien de bal is voor iemand die keelontsteking heeft die een zoontje heeft met een bob de bouwer pyjama iemand wiens man John heet gooit , nu wel vangen he
vang heb keelontsteking (is wel beter aan het worden) De bal is voor iemand die: - 2 verjaardagen heeft vandaag - langer dan 10 jaar met zijn partner is - vanavond chinees eet. komt de bal aan Gooi!!!
ik zal maar zo vrij zijn om een balletje op te gooien.. stand in de mand en de bal is voor iemand: * die morgen naar de dokter moet * morgen de vloer gaat dweilen *vrijdag met de trein gaat. *gooi*
vang!ik ga vrijdag met de trein! *iemand die een dochter heeft *iemand die ook gek is op latte machiato *iemand die ook op banenjacht is komt ie!!
vaang past alle drie volgende voor: iemand die deze week gaat zwemmen iemand die duits kan iemand die vandaag al een ijsje gegeten heeft
*vang* Sinds ik zwanger ben kan ik niet meer zonder waterijsjes Stand in de mand en de bal is voor.... -iemand die vloeiend frans spreekt -iemand die de film 'new kids turbo' heeft gezien -iemand die dit weekend macaroni gaat eten *gooi*