vang! was voor 6.30 wakker de bal is voor iemand die: - vandaag visite krijgt - ziek is - al zonder jas naar buiten is geweest en goooi!!!
Vang! Nou ja, de visite is al weer weg de is voor iemand die: - een hond heeft - 2 kinderen heeft - gek is op witte bloemen
vang... ik heb een hond.. puk de bal is voor iemand die -die nog in z'n pyama zit. -vandaag geen sokken aan heeft. - fan is van bones gooi..
ja wel redelijk fan van bones! - iemand die een palmpasen optocht heeft gelopen of gekeken met kids. - iemand die pasta gaat eten/ heeft gegeten vandaag - iemand die ook de serie Tudors volgt! en gooooooooooooooooooooooooooooooi
vang... ik heb vandaag chocoladepasta op haha telt dat ook de bal is voor iemand die: -een rode trui aan heeft. - karin heet. - 2 vlechtjes in de haren heeft vandaag. en gooi..
Gevangen! Ik heet Karin! (jij ook?) De bal is nu voor iemand die *vandaag 1 1/2 uur heeft gewandeld *een zilvergrijze VW Golf heeft *minimaal 2 jaar getrouwd is GOOI!!!
Jaaa! Vang! Ben bijna 4 jaar getrouwd! - iemand die morgen vrij is - iemand die koffie ook niet lekker vindt - iemand die een (witte) herder heeft
vang.. ik lust echt geen koffie... (enne nee ik heet geen karin..) de bal is voor iemand die -verkouden is -eigenlijk moet plassen maar geen zin heeft om op te staan -zin heeft in sex gooi..
vang, ik heb beide , en ben niet verkouden!! hihi gooi naar... iemand die nu ook naar : - undercover in nederland kijkt - ook foto play find it op zijn iphone heeft - iemand die ook een vriend heeft met een kind van een ex
heb gisteren undercover in nederland gekeken de bal is nu voor iemand die: *dicht bij een spoorlijn woont *vandaag rekeningen heeft betaald *een hond heeft komt ie!!!!!!!!!!!!!
VANG!! heb een hond en woon dicht bij een spoorlijn de bal gaat nu naar iemand die; vanmorgen vroeg heeft ontbeten met special K nu as the world turnes kijkt een kindje op het kdv heeft zitten vandaag GOOI!!
GEVANGEN! Ik heb vanochtend naar As the World Turns gekeken. De bal is nu voor iemand die: - een Hortensia in de tuin heeft staan - een blauwe voordeur heeft - nu werkloos is en druk bezig is met solliciteren GOOI!
ja heb een hortensia in de tuin! De bal is voor: -iemand die zo haar dochterje van de psz op moet halen. -iemand waarvan de jongste dochter nu ligt te slapen -iemand die vanavond nasi gaat eten
Die bal vliegt wel hoog he? Laat ik eens een poging doen hem te pakken ! Onze jongste dochter ligt namelijk heerlijk te slapen (maar waarschijnlijk niet lang meer ). Stand in de mand en de bal is voor iemand die : - Een hekel heeft aan koken. - Dit jaar geen paaseitjes gaat eten. - Oranje sokken (aan) heeft. Gooi!!
Vang! Ik ga dit jaar geen paaseitjes eten... (nee, echt niet) De bal is voor iemand die: - Volgende week op vakantie gaat - Zijn huis te koop heeft staan - Kiespijn heeft
vang.. ik heb kiespijn... al een tijdje en is nog niet helemaal over.. de bal is voor.. -iemand die ook naar intratuin gaat vandaag. -iemand die zara heet. -iemand die vandaag uit eten gaat. gooi....
mag dat ook Tuinland zijn? Want wij hebben hier geen Intratuin! Ik ben daar vanmorgen geweest om wat tuinplantjes te kopen. De bal is nu voor iemand die: - dit weekend naar een verjaardagsfeestje moet - een Nokia telefoon heeft - ontzettend bang is voor de tandarts
Ik heb een Nokia tel. En ben ook wel een beetje bang voor de tandarts. De bal is nu voor iemand die * 67 kilo weegt * zijn appeltje altijd schilt voor het eten * die vanmorgen gestofzuigt heeft (of stofgezogen, hoe noem je dat in de verleden tijd?) GGGOOOIII!!!
Ja hebbes, Ik heb vanmorgen stof gezogen. En ik gooi naar iemand die: - nu een glas melk drinkt - vanavond friet heeft gegeten - een witte babykamer heeft
Vang! Heb vanavond patat gegeten. Stand in de mand en bal is voor... * Iemand die krullen heeft * Iemand die nu X-factor kijkt * Iemand die morgen patat gaat eten