Vang hem 3x... Het is hier (in Maastricht) al onwijs lekker weer! Ik draag altijd slippers (of iig birckenstocks teen-dingen) zodra de zon gaat schijnen en ik eet vanavond bij mijn ouders omdat mijn zusje morgen voor 17 weken op buitenlandstage gaat! Stand in de mand en de bal is voor: * Iemand die niet graag naar de tandarts gaat. * Iemand die 2 jongere zussen heeft. * Iemand die vanochtend ei heeft gegeten. Gooi!!!!!!
vang!ik ga niet graag naar de tandarts maar moet toch gebeuren *iemand die vandaag vrij is *iemand die deze week zomerspullen gaat kopen *iemand die familie heeft in het buitenland gooi!
Hebbes! Mijn broer woont in het buitenland en we gaan deze week zomerspullen kopen omdat we over 4 weken op vakantie gaan! De bal is voor: *Iemand die geen hyves heeft *Iemand die trouw elke dag GTST kijkt *Iemand die een technisch beroep heeft
JA gevangen ik heb geen hyves , ben al tijd genoeg kwijt aan zwanger.pagina de bal is voor iemand die vandaag zomerschoenen gekocht heeft voor zichzelf die nodig naar de opticien moet voor controle die een beugel heeft gooi spinnekop
VANG!!! Ik moet nodig naar de opticien... de bal is voor iemand die nog een box in de huiskamer heeft staan de ramen nodig moet lappen de klerenkast moet uitmesten gooi!
VANG! De ramen moeten NODIG gedaan worden en mijn klerenkast uitgemest en aangevuld De box is net sinds vorig weekend uit de kamer....... Stand in de mand en de bal is voor..... * Iemand die nu al genoeg heeft van het mooie weer (niemand toch?) * Iemand die de Paasdagen moet werken * Iemand die geen huisdieren heeft GOOI!
Ik vang hem een keertje! Heb geen huisdieren Stand in de mand en de bal is voor iemand die: * zin heeft in vakantie, maar vanaf dinsdag gewoon weer moet werken * baalt dat koninginnedag op zaterdag valt * een pendel voor mei heeft en GOOI!
ik vang m deze keer baal dat konningennedag op zaterdag valt nu geen extra vrije dag stand in de mand en de bal is voor iemand die: * een eigen bedrijf heeft *over het gedrag van z,n kindje inzit *die geen vaatwasser heeft GOOI
vang!ik zit met het gedrag van mijn kind(diva pubergedrag) *iemand die een heerlijk paasweekend gehad heeft *iemand die geen plannen heeft voor Koninginnedag *iemand die binnenkort naar Amsterdam gaat gooi!!
Vang! Heerlijk relaxte paasdagen gehad! Genoten van het mooie weer met familie en vrienden! Stand in de mand en de bal is voor..... - Iemand die als lievelingskleur blauw heeft - Iemand die vandaag bij de HEMA is geweest - Iemand die geen broers of zussen heeft en ..... gooi
ja vang ik ben vandaag bij de hema geweest ordners gekocht voor ons bedrijf ik gooi de bal naar iemand die een cd heeft van neil diamond op nummer 44 woont meer dan 4 honden heeft gooi spinnekop
dan is de bal voor mij en gaat naar iemand die: * vandaag z,n bed heeft verschoond * kabouter plop ijsjes in de vriezer heeft * die een hortensia in de tuin heeft staan GOOI
GEVANGEN! Hier 4 Hortensia's in de tuin! De bal is nu voor iemand die: - dit jaar gaat trouwen - gek is op chocola - dit jaar niet op vakantie gaat GOOI!
VANG Ik ben gek op chocolade en ga dit jaar niet op vakantie De bal is voor: - iemand die binnen 2 maanden van een dochter zal bevallen - iemand die vandaag in de zon heeft gezeten - iemand die deze week vakantie heeft en GOOI
vang!ik heb deze week vakantie *iemand die deze week pizza gaat eten *iemand die deze week naar de stad moet *iemand die wacht op woonruimte gooi!