vang - wij gaan morgen pizza eten de bal is voor iemand die: - nog op zoek is naar een leuk zomerjurkje - morgen naar de dokter moet - morgen om 6 uur haar bed uit moet
Vang! Ik wil heel graag nog een leuk zomerjurkje! (mijn normale jurkjes pas ik niet meer! Stand in de mand en de bal is voor.... - Iemand die lid is van de Flair - Iemand die vorig jaar in Azie is geweest - Iemand die al langer dan 2 jaar is getrouwd ennnnn..... gooooi!
vang!ik was vorig jaar(heel even)in Singapore! *iemand die heel graag wil verhuizen *iemand die verliefd is *iemand die een dochter heeft en gooi!!
Vang! Ik heb een dochter! Stand in de mand en de bal is voor.... - Iemand die een Facebook-account heeft - Iemand die een woestijnratje als huisdier heeft - Iemand die vanavond chinees eten af gaat halen Ennnnn GOOI!
vang... ik heb een facebook account stand in de mand en de bal is voor..... - iemand die nu nog lekker de buiten deur open heeft staan - iemand die morgen vrij is omdat het 5 mei is - iemand die de was nu nog buiten heeft hangen
Ik ben vrij omdat het 5 mei is. De bal is nu voor : Iemand die naar de kaper moet. Iemand die hyves heeft. Iemand die goed op gaat ruimen vandaag in huis . GOOI
VANG! Ik heb Hyves. De bal is nu voor iemand die: - net als ik vandaag de hele dag gewoon moet werken - vandaag naar een Bevrijdingsfestival gaat - een of meerdere katten heeft als huisdieren GOOI!
Vang! Ik heb 2 katten! De bal is nu voor: Iemand die vanavond ook the mentalist gaat kijken Iemand die dit weekend moet werken Iemand die zo ook boodschappen gaat doen, net als ik Ennnnnn catch!
vang! ik kijk vanavond the mentalist en moet zo boodschappen doen *iemand die in de zorg werkt *iemand die ook van latte machiatto houdt *iemand die medicijnen gebruikt gooi!!!
Vang Ik werk in de zorg Iemand die de kattenbak moet verschonen. Iemand die stamppot gaat eten. Iemand die van voetbal houd. Gooi
vang kattebak moet verschoond de bal is voor iemand * die morgen op de rommelmarkt staat * die vanavond sla eet * die schoenmaat 38 heeft GOOI
ja, schoenmaat 38 de bal is voor iemand die graag cola drinkt voetballen niks aan vind slippers draagt op dit moment
vang!ik draag slippers *iemand die een oudere partner heeft *heeft gefietst vandaag *jarig is in de maand mei en gooi!
Vang! Ik ben naar een vriendinnetje gefietst vandaag! Stand in de mand en de bal is voor.... - iemand die vandaag 2 ijsjes heeft gegeten - Iemand die gisteren een wit biertje met citroen heeft gedronken - Iemand die geen zin heeft om te gaan werken morgen! en goooooi
Vang, ik moet morgen aan de slag om een video te monteren. Geen zin in want ik moet dan in een donker, saai stinkhok zitten! Stand in de mand en de bal is voor.... -iemand die binnenkort een weekendje weg gaat -iemand die een roze pc muis heeft -iemand die een vriend/man heeft met een bril GOOI!
Ik vang hem een keertje! Heb toevallig net een weekendje weg geboekt voor komend weekend Stand in de mand en de bal is voor: * dit jaar tante wordt * deze week 4 dagen moet werken * aan de lijn is en GOOI!
VANG! Ik werk 20 uur verdeeld over 4 dagen. Moest gisteren werken, vandaag, donderdag en vrijdag. De bal is nu voor iemand die: - een partner heeft met een snor en/of baard - dit jaar buiten Europa op vakantie gaat - graag boeken leest GOOI!