vang!ik ben niet nat geregend en ik was buiten vandaag de bal is nu voor iemand die *pas bloed heeft laten prikken *verliefd is *binnenkort naar de tandarts moet gooi!
..Vang.. Ik ben nog steeds verliefd op mijn vriend en paar weken geleden nog bloed laten prikken ivm zwangerschaps. De bal is nu voor.. ..iemand die niet bang is voor spinnen ..iemand die een zwangerschapstest in huis heeft ..iemand die in september op vakantie gaat ..Gooi..
Die moet ik vangen! Het klopt namelijk alle 3 Stand in de mand en de bal is voor: - iemand die nog een leuke vakantiebestemming zoekt (iemand ideen? ) - in afwachting is van de ongi - komend weekend gezellig gaat stappen en GOOI!
Vang! Ik zoek nog een leuke vakantiebestemming! Wel in NL. Strand in de mand en de bal is voor... - Iemand die vandaag gewinkeld heeft. - Iemand die donderdag wat leuks gaat doen. - Iemand die nieuwe bloemen/planten wil kopen. Gooi!!
Vang! Ik ga zo een bosje bloemen kopen voor op tafel! en ik ga morgen een nachtje weg met manlief! Stand in de mand en de bal is voorrrrrrrr... - Iemand die net als ik heel graag waterijs eet - Iemand die heel nodig moet stofzuigen - Iemand die in de maand juli is getrouwd. En gooi..
Catch! Ik moet hoognodig stofzuigen en lust ook graag waterijsjes... De bal is voor: -Iemand die vandaag lekker geniet van het mooie weer -Iemand die druk op zoek is naar een orgineel bruidskado voor goede vrienden -Iemand die in 20 seconden het alfabet achterstevoren kan zeggen Gooi...
vang!ik geniet van het mooie weer de bal is nu voor iemand die: *in een kinderrijke buurt woont *geen plannen heeft dit weekend *een partner heeft die in de zorg werkt en gooi!!
Vang! er is hier zelf een spontaan ontstane speelmiddag (di) voor alle papa's mama's en kinderen.. heel gezellig De bal in nu voor iemand die: - van paarden houdt - in haar eentje een hele zak chips op kan en dat ook wel eens doet - een roze onderbroek heeft Gooi!
..Vang.. Ik een roze onderbroek . De bal is nu voor.. ..iemand die van klassieke muziek houdt ..iemand die vandaag een stukje taart heeft gegeten ..iemand die roze een mooie kleur vind ..Gooi..
VANG! Ik vind roze een hele mooie kleur! De bal is nu voor iemand die: -zometeen Babyboom gaat kijken - vrijdag een vrije dag heeft - met Pinksteren er tussenuit gaat (weekendje of dagje weg) GOOI!
Die MOET ik vangen hij komt recht op mij af het klopt nl alledrie Vang! en ik gooi naar iemand die - bezig is met een tweede kindje krijgen - hier tijdens de zwangerschap van haar eerste kindje ook al meepraatte (zp) - heel graag liedjes zingt voor haar zoon/dochter Ik gooi heel hoor want dit is een lastige... GOOI!
Vang.... Ik zing heel graag voor mijn kinderen..... Kan niet goed zingen maar vind het wel leuk om te doen, Zingen voor het eten gaan, zingen voor naar bed gaan en zingen onder weg ergens heen. Ik gooi de bal naar: - iemand die naar thomas weekend is gegaan in Utrecht, - iemand die een jongen heeft met de naam Tijn of meisje Anne, - iemand die een kind heeft van 2 jaar
Nope...niet naar Thomas weekend geweest in Utrecht(geen idee wat het is) Heb alleen een meisje met de naam Mercedes en die is 12,niet 2...helaas....
Dacht van er zijn vast wel mensen die een kindje hebben van 2 jaar hier.... Ik vervang 1 dan met een kindje die onder de 2 heeft?
Jep gevangen Kindje van 1 jaar de bal is voor -Iemand die vandaag een rokje aan heeft -Iemand die een man van 5 jaar ouder heeft (of meer ) -Iemand die langer dan 1.75 is En gooooi !