heb hem ben ondertussen naar x factor aan het kijken stand in de mand en de bal is voor - iemand die morgen moet werken - iemand die zwanger is van een meisje - iemand die vandaag heeft gefietst
ik heb vandaag gefietst! de bal is nu voor iemand die: *een banaan heeft gegeten *in de trein heeft gezeten *een verjaardag heeft komt ie!!!!!!!!!!!!!
hier vandaag een banaan gehad en een verjaardag de bal ik voor iemand die; * een hekel heeft aan onweer * de nieuwe magnum gold al heeft gehad * nu adrian monk kijkt GOOI!
vang! ik heb een hekel aan onweer! de bal is voor iemand die: - 'ik hou van holland' aan het kijken is. - een bekende nederlander in z'n vriendenkring heeft. - goed kan zingen Gooi!!
Misschien een beetje laat, maar heb 'm nu gevangen! Ik ben nu - met een half oog weliswaar - naar 'Ik hou van Holland'aan het kijken... De bal is voor iemand die... - vandaag met haar kind een eidje is gaan fietsen - morgen helemaal NIETS in de planning heeft - vandaag een spuitluier heeft moeten verschonen En... GOOI!
heb morgen helemaal niet in de planning. wat er gaat gebeuren zien we morgen wel de bal is voor iemand die - morgen gaat wandelen - morgen naar het strand gaat - vandaag heeft gelezen
ik ga morgen wandelen de bal is voor iemand die: morgen moet werken graag slippers draagt vandaag heeft geshopt
ik draag graag slippers bal is voor iemand die: - morgen niets in het huishouden gaat doen - vanavond na 24 uur gaat slapen - een 3 kwart broek aan heeft
Ik denk wel dat ik vandaag na middernacht in bed lig... De bal is voor iemsnd die: - vandaag een bos tukpen heeft gekocht - morgen nog naar de supermarkt moet - een zandbak én glijbaan in de tuin heeft GOOI...!
VANG! Ik moet morgen nog even wat boodschapjes doen. En de bal is voor; - iemand die nu muziek luistert - iemand die een hamster als huisdier heeft - iemand die nu een rok draagt GOOI!!!
vang! ik draag nu een rok de bal is voor iemand die: - vanavond eten gaat halen ipv koken - iemand die morgen weer moet werken - iemand die vandaag lekker buiten heeft gezeten/zit en gooi
Gevangen! Heb net even lekker buiten in de zon gezeten De bal is voor iemand die; * vandaag een pyjamadag heeft * iemand die nu lekker op de camping zit * iemand die nu al meer dan 35 weken zwanger is En goooooooi!
ik heb vandaag een pyjamadag De bal is voor iemand die: * Nog was moet vouwen. * Poging tot stoppen met roken doet. * Moet werken vandaag.
vang moet de was nog opvouwen de bal is voor iemand die: - een hond als huisdier heeft - in het zuiden van het land woont - koninginnedag uitgebreid heeft gevierd
Ja gevangen, woon helemaal in het zuiden van het land De bal is voor iemand die; - vandaag naar de dierentuin is geweest - een kat als huisdier heeft - vandaag friet gaat eten/heeft gegeten En goooooi!
Heb een kat als huisdier. En ook friet gegeten. De bal is voor iemand die: -Een eind gefietst heeft vandaag. -Bevrijdingsdag heeft gevierd. - Nu op zp zit.