Vang! Ik heb onwijs zin in september, dan gaan we op vakantie én ik hou enorm van lezen. Deze is voor iemand die: * Een witte bank heeft * Zich zorgen maakt over de crisis * Weleens in Amerika is geweest Gooi!!
vang m weer!ben 3x in Amerika geweest de bal gooi ik nu naar iemand die: *recent in een tuincentrum is geweest *heeft gesnoept vandaag *een knaagdier als huisdier heeft en gooi!!
Gevangen! Heb net een CurlyWurly op... De bal gooi ik nu naar iemand die: * Morgen een vrije dag heeft * Morgen Hollandse pot gaat eten * Gaat sporten En ik gooi!
VANG!!! Ik ga zo sporten! Om 9 uur gaat de sportschool open.....(niet dat ik zin heb, maar ja...) De bal is voor iemand die: - midden in een verbouwing zit - baalt dat de vakantie (bijna) voorbij is - (bijna) jarig is GOOI!!!!!!!!!!!!!1
VANG! Ik baal er van dat de vakantie bijna voorbij is, want er komt een drukke periode aan! En ik heb net de uitnodiging voor mijn verjaardag geknutseld op de pc! De bal is voor: -iemand die vandaag met zijn kinderen naar de speeltuin gaat -iemand die de caravan moet schoonmaken na de vakantie -iemand die houd van griesmeelpudding GOOI!!!
Vang! Het is weliswaar een indoor speeltuin, maar toch.. De volgende is voor iemand die: * Nog op vakantie gaat * Vandaag soep gaat eten * Hollands got talent volgt. Gooi!!!
vang m 2x!!Ik ga vandaag soep eten en volg Hollands got talent de bal gooi ik nu naar iemand die *komende week naar de huisarts moet *angry birds leuk vindt *boek(en)heeft besteld en gooi!!!
Vang 'm eindelijk weer...Deze week naar de huisarts. De bal is voor iemand die: * Momenteel nog vakantie heeft * Reclame folders 'leest' * Elke dag het nieuws kijkt Gooi!!
...VANG... Ik kijk elke dag het nieuws Strand en de bal is voor.. .. iemand die bang is voor onweer .. iemand die van koken houdt .. iemand die tegen de bevalling opziet ... GOOI...
Gevangen! Ik hou van koken, soepjes zijn mijn favorieten! Ik gooi de bal naar iemand die:: - op blote voeten loopt - vandaag uit eten gaat - die vandaag ziek thuis zit (in dat geval, beterschap!!) Gooi!
vang!ik loop op blote voeten de bal gooi ik nu naar iemand die *pas naar de stad is geweest *nog moet koken *zin heeft in september en gooi!!!
Gevangen!! Ik heb zin in september. Dan gaan we lekker nog een weekje op vakantie. Ik gooi de bal naar iemand... - wier lievelingskleur ook groen is - die ook twee zoontjes heeft - die vandaag ook roti heeft gegeten GOOOOOOOOOOOOOOOI!!
ikke heb 2 zoontjes de bal is voor iemand die a.s vrijdag de vakantie erop heeft zitten naar het zwembad is geweest vandaag die naar t monster jam gaat in sept in arnhem
helaas....geen vakantie voor ons dit jaar,ben vandaag niet naar het zwembad geweest en ik ga ook niet naar monsterjam in arnhem...
Ik mag 'm ook niet vangen. Ik heb op dit moment geen werk, dus heb altijd "vakantie". Ik zou wel willen zwemmen, maar vandaag zit er niet in. En MonsterJam is niks voor mij...
hmm lastig dus dan maar ff aanpassen die een appel gegeten heeft vandaag niet gepoept heeft vandaag hihi die een regenachtige vakantie heeft gehad mssch lukt t zo voor de dames (of mag dit niet?)
hihi nou ok dan kan ik m wel vangen,heb nog niet gepoept vandaag de bal smijt ik nu naar iemand die: *vandaag gedouched heeft *deze week bij de huisarts is geweest *binnenkort bloed moet laten prikken en gooi!!!
Mijn bloed wordt hier erg regelmatig geprikt Wie o wie... $ draagt nu een groen t-shirt $ heeft frietjes gegeten (of moet dit nog eten) vandaag $ heeft 2 stuks fruit gegeten vandaag (dat laatste om die calorieën van de frietjes wat te 'compenseren' hé ) Vangen maarrrrr!
Vang! Donderdag=patatdag Deze is voor iemand die: * Expeditie Robinson gaat volgen * Het sterrenbeeld weegschaal is * Een abbonnement heeft op een blad voor ouders (kinderen, ouders van nu, mama etc...) Gooi!