Vang! Ik ben bezig met afvallen! Al 5 kilo kwijt En de bal is voor iemand die: * graag kijkt naar csi en dat soort programma's. * nu lekker op bed ligt * ook 2 meiden heeft. En gooi!
Gevangen, ik kijk grasg naar csi, ncis enzo De bal is voor iemand die: Ook een dochter heeft met de naam Ziva Doodmoe is maar niet wil gaan slapen Vandaag naar het cb is geweest Goooooooooooi
Aaa VANG ik ben doodmoe de bal is voor : *iemand die iemand heel erg mist *iemand die bang is in het donker *iemand met 2 dochters en 1 zoon Ennnn GOOI!
VANG ik mis iemand heel erg! de bal is voor: -iemand die ook 4 kinderen heeft -iemand die ook van het weekend moet werken -iemand die een rode auto heeft en GOOI!
Gevangen, ik heb 4 kids De bal is voor iemand die: Net de was heeft gevouwen Vanavond zelfgemaakte pizza gegeten heeft Vrijdag met je kundje naar het SKZ in Rotterdam moet. Goooooi
Gevangen.... De weekendwas ligt weer schoon in de kast... De bal is voor: * iemand met katten in huis * iemand met een kerst(b)engel * iemand met..... lekkere trek... (net topic gelezen over ongezonde tussendoortjes, vandaar... ) En weg is de bal weer...
Ja, gevangen! Ik heb 2 katten. De bal is voor: * Iemand die vandaag taart heeft gegeten * Iemand die planten en bloemen keer op keer uit laat drogen *zucht* * Iemand met schoenmaat 38 ik gooooii...
Gevangen, ik heb schoenmaat 38. De bal is voor iemand die: 6 jan 2012 bevallen is van een meid. Op 31 mei jarig is. 1.63m groot is Gooooooooi
Ja nog es gevangen... Die planten leven bij mij ook niet lang (genoeg)... Maar geloof ook dat 1 van mn katten vegetarisch is... De bal is voor.... * een work-a-holic * een shop-a-holic * eennnn... euhmmm... choc-a-holic...
Hier een shop a holic! De bal is voor iemand die: - Haar nagels graag lakt - Die haar nagels nu gelakt heeft - Die haar nagels vandaag gaat lakken
Haha, ik had bijna gereageerd op deze: Ik ben alleen 1.64m en op 6 januari 2010 bevalllen van een meid!
Ach mamanama (toch?) moet dicht genoeg bij de omschrijving zijn.. Zo moeilijk zijn we toch nieh?? Al was t nieh de laatste omschrijving...