Ik werk als secretaresse/binnendienstmedewerkster op een makelaarskantoor . De bal is nu voor iemand die: - met Pasen op familiebezoek gaat - geen chocolade paaseitjes lust - morgen vrij is GOOI!
Vang! Ik ben morgen vrij De bal is voor iemand die: Een volkswagen heeft of Dit weekend gaat neutje schiet'n of Vanavond pasta eet Ennnn goooooooi
Vang Wij eten vanavond macaroni Hij is voor : iemand die vandaag een patatje heeft gegeten iemand die met smart op een telefoontje wacht iemand die vandaag vrij heeft
VANG 1. Wij eten vrijdags altijd patat! 2. Ik ben thuis Mama dus vandaag vrij 3. Mijn man heeft vadafone en kan nog steeds niet bellen, dus ik wacht met smart op telefoon!!! De bal is voor iemand die: 1. Gek is van zwangerschapspagina. 2. Die een hond heeft. 3. Die ook thuis mama is. GOOI
Vang ben thuismama en heb 2 hondjes en natuurlijk helemaal gek op dit forum Gooi : *Iemand met gelakte nagels *Iemand met make up *Iemand die vandaag uit eten gaat
Je wil het niet geloven... maar één nagel aan elke hand is gelakt. De pink.... Als mijn ega en mijn schoonzusjes elkaar mooie nagels geven, laat ik wel eens mijn pinken ook lakken Ze werken allemaal in de nagelstudio.... En ik gooi.... En de bal is voor degene die ..... - Nog paaseieren over heeft. - Nog spullen over heeft van het kerstpakket. - Die het spijs het lekkerste vindt van het Paasbrood.
Hier nog veel paaseieren over. De bal is voor iemand die: Vanavond ook rosti rondjes bacon ui eet Die morgen met 2 kids op controle moet bij de kinderarts Die vannacht ook pas om 05:00u ging slapen. Gooooooooi
De bal is voor: * Iemand die vanavond alleen (of met kids) eet * Iemand die vandaag op t CB is geweest * Iemand die ...euhmmm... aankomend weekend weg is ...............................GOOI...............................
Je moet wat hoger gooien, want ik kan hem nu al weer vangen. Ik eet vanavond alleen. Omdat ik later thuiskom dan mijn ega. Ik gooi de bal ook maar weer op en nu is ie voor degene, die - geen drop lust - liever rijst heeft dan aardappelen - een keer in de week friet eet.
Friet kan ik het liefst nu iedere dag eten, drop wordt momenteel afgeraden en ik ben een echte hollander, dus aardappels jammie! Vanavond pondje kriel in de oven! Ik gooi de bal op voooooor degene die: - van sappige biefstukken houdt, maar het nu even moeten laten staan - een zonnedansje doen, want brrr tis veel te koud! - zich klem gaan zuipen met jip en janneke champagne op koninginnedag!
- van sappige biefstukken houdt, maar het nu even moeten laten staan Mmmmm nog even volhouden en dan mag ik weer Ik gooi de bal op voor.. - iemand die dit weekend naar een pretpark gaan. - iemand die dit weekend gaat gourmet te. - iemand die dit weekend gaat klussen in de babykamer.
wij hebben gister gegourmet IEMAND DIE * heeft ondekt dat ze zwanger is (net als ik ) *iemand die vanavond een drankje gaat doen *iemand die snel op vakantie gaat en GOOOOOIIIIIII
Ik heb ondekt dat ik zwanger ben al is dat iets langer geleden Vanavond ga ik een alcohol vrij drankje drinken en wij gaan volgende week op vakantie! Ik gooi de bal voor: - Iemand die morgen de was gaat doen. - Iemand die van de zomer naar het buiteland gaat. - Iemand die een stoom strijkijzer heeft.
vang!ik doe morgen de was de bal is nu voor iemand die *af en toe vegetarisch eet *ook op dansles zit *van wandelen houdt gooi!!!
VANG! Ik houd van wandelen (maar alleen bij mooi weer ). De bal is nu voor iemand die: - moet werken op Koninginnedag - naar de koningin op televisie gaat kijken op Koninginnedag - graag mag Wordfeuden GOOI!
Alle drie! Ik gooi hem naar: - iemand die van Bondi rescue houdt - net een berg was heeft weggestreken - morgen een verjaardag heeft Vangen maar!