Catch! Uiteraard ga ik voetbal kijken vanavond! Nederland o nederland, jij beeeeent de kampioeeeeennnnnnn!!!! (helemaal in de EK stemming)! Ik gooi hem naar: -iemand die naar Oostenrijk op vakantie gaat -iemand die een Jack Russell heeft -iemand die gek is van Elvis Gooi!
Nou als t naar Oostenrijk op vakantie niet per direct is kan ik m wel vangen, maar ga pas in Februari
Vang! Heb een Jack Russell! Ik gooi hem naar: - iemand die naar Turkije op vakantie gaat - iemand die binnenkort trouwt - iemand die violen in de tuin heeft
Ik had een benner senner, vorig jaar in leten slapen Ik ga over 2 maanden trouwen Heb net een huis gekocht met een voor en achtertuin, dus hopelijk ook voor viooltjes Vakantie zit er daarom niet in hahaha Ik gooi hem naar: - iemand die zich verveeld - iemand die van kletsen houd - iemand die flauw word van zichzelf
Hou wel van kletsen . Gooi Iemand die ek voetbal gaat volgen. Iemand die moe ven werken is vandaag . Iemand die koffie gaat drinken nu.
Vang! EK verslaafd mag je wel zeggen! Ik gooi naar: -iemand die ook de oranjevlaggetjes heeft hangen -iemand die ook denkt dat we EK gaan winnen -iemand die een hekel heeft aan voetbal Gooi!
jep, heb een hekel aan voetbal, hoewel de ek kijk ik wel, wel alleen nederland en waarschijnlijk ook nog maar 2 wedstrijden ik gooi de bal naar: iemand die binnen 2 weken op vakantie vertrekt iemand die "one tree hill" fan is (serie) iemand die nu op de ipad is
Ik vang 'm! Vertrek de 23ste naar Turkije. Ik gooi 'm naar iemand die; - bang is voor spinnen - een ochtendmens is - baalt dat we de wedstrijd tegen Duitsland verloren hebben
Is heeeeeeeeeeeel bang voor spinnen... Oh en ben absoluut n ochtendmens... Alleen t voetbal kan me dan weer niet zo interesseren... En de bal is voor: *Iemand met veel inlevingsvermogen *Iemand met een rijke fantasie *Iemand die compleet verloren kan gaan in n film/boek/serie .........................GOOI.........................
vang ze alledrie! ik gooi nu naar iemand die: *ook op pinterest zit *iemand die van dansen houdt *iemand die van water houdt komt ie!!
gevangen ik hou van water ik gooi naar iemand die: - binnekort naar een pretpark gaat - goede tijden slechte tijden kijkt - ook geen zin heeft om inkopen te doen
Vangt de bal goede tijden slechte tijden gekeken ik gooi nu naar iemand die: Die morgen Naar Jannes fan avond gaat. Die nu ek voetbal kijkt. Die nu koffie drinkt. Komt ie :
Ik drink nu koffie. De bal is voor iemand die: - het niet erg vind dat NL verloren heeft - donderdag naar het CB moet met hun kindje - vanavond croky special chips gaat eten Gooooooi