Vang! Was het niet van plan, maar ga het nu wel eten Croky Special chips Ik gooi hem met een effectbal naar: -iemand die ook succesvol is gestopt met roken -iemand die graag nog wel eens een sigaretje zou willen roken -iemand die nog nooit heeft gerookt (sorry, ff moeilijk momentje )
VANG!Heb nog nooit gerookt de bal gooi ik nu naar iemand die *binnenkort uit eten gaat *binnenkort gaat shoppen *dit weekend een dagje uit gaat gooi!!!
Wij gaan dit weekend een dagje naar het cliniclowns circus De bal is voor iemand die: - nog geen ontbijt op heeft - schildpadden als huisdier heeft - die nog met de hand moet afwassen Gooooooooi
VANG! De afwas bij ons op kantoor moet ik nog met de hand afwassen. Geen vaatwasser hier.... De bal is nu voor iemand die: - nog geen kinderen heeft - buiten Europa op vakantie gaat - gek is op chips GOOI!
VANG! Wij hebben nog geen kinderen... ik gooi de bal nu naar iemand die: * dit weekend gaat zwemmen. * vandaag de koopavond moet werken. * die morgen avond visite krijgt. GOOOI...
VANG Het is koopavond en ik moet nu werken, want onze winkels zijn open. En ik gooi de bal naar ..... Iemand die last heeft gehad van het noodweer, al dan niet door stroomstoring. Iemand die vindt dat de sportzomer nog moet komen met de Olympische Spelen Iemand die op 15 september mee wil doen aan een schaaktoernooi in Rosmalen, speciaal voor thuisschakers.
vang!ik heb last gehad van het noodweer,kon niet naar dansles de bal is nu voor iemand die *gek is op zomerfruit *wacht op belasting teruggave *iemand die ook graag online kleding besteld komt ie!!
3dubbel gevangen! Ben dol op zomerfruit, aardbeien, bessen, kersen, pruimen, nectarines mmmm Wacht nog steeds op die stomme belastingdienst En vind op internet naar kleren shoppen een uitkomst Gooi m meteen weer weg Iemand die ook vind dat er maar weinig leuks op tv is Iemand die deze week pannenkoeken heeft gegeten Iemand die binnenkort naar de efteling gaat
vang m 2x!! vind ook dat er weinig leuks is op tv en ga binnenkort naar de Efteling gooi m nu naar iemand die *een kat heeft *een nieuwe jas wil kopen *het leuk vind om in de kringloopwinkel te neuzen gooi!
Vang hem 2 keer! - Ik heb een kat. Nouja, 2 poezen - Ik vind het geweldig om in de kringloopwinkel te neuzen (heb zelfs gewerkt in een kringloopwinkel) Gooi hem naar iemand die: - Ook zin heeft om weer eens naar de ikea te gaan - Ook bezig is met klussen in de babykamer - van haar hobby haar werk heeft gemaakt En..... GOOOOI
Vang. Ik heb wel zin om naar de ikea te gaan! Lekker rondkijken is altijd leuk, manlief heeft gek genoeg nooit zin...en alleen is ook zo alleen daar. Ik gooi de bal naar iemand die: - in nederland op vakantie gaat - in het onderwijs werkt - een twintiger is. Wie vangt???
Ik vang m weer, werk in het onderwijs gooi m naar iemand die -(nog) geen smartphone heeft -zelf of wiens partner in ploegendienst werkt -van fotograveren houdt
vang!heb(nog)geen smartphone en hou van fotograferen de bal gooi ik nu naar iemand die *gisteren gedouched heeft *formulieren in moet vullen *dit weekend naar sport gaat kijken komt ie!
Vang! Ik heb gisteren gedoucht. En vandaag. Deze is voor degene die: - Zin heeft in het weekend - Nu op het werk zit - Dit jaar laat vakantie heeft (aug / sep / okt) Gooi!
vang!!! ik heb altijd zin in het weekend de bal is voor: -iemand die graag scampis eet -iemand die verlengd weekend heeft -naar spanje gaat deze zomer
vang!ben dol op scampis! de bal gooi ik nu naar iemand die *een kind heeft die een sport beoefend *2 huisdieren heeft *een balkon heeft komt ie!!
Vang hem . heb een balkon , zelfs twee hihi. Iemand die in huis aan het klussen is. Iemand die een luie zondag [pc dag ] heeft . Iemand die van koken houd. Gooi
ik vang hem....heb een zeer luie (lees veel achter de laptop hangende ) zondag achter de rug! ik gooi de bal naar iemand die: -bezig is voor een derde kindje, -een plant met witte bloemen in de vensterbank heeft staan, -die graag wybertjes eet