Vang! Eer graag (honing) wybertjes! De bal is voor iemand die: - de tour de France ook leuk vindt om te kijken - een vijgenplant in de tuin heeft - van verse muntthee houdt En goooooooooi!
vang!ik hou ook van verse munt thee! de bal is nu voor iemand die *binnenkort een verjaardag heeft *in een stad woont *van planten/bloemen houdt gooi!!!
vang! ik had gister mijn verjaardag! (geld dat ook) ik gooi hem naar iemand die: - treinen leuk vind - met gehandicapten werkt - een citroën rijdt en gooooooiiiii
We zijn alweer bijna een week verder......niemand die kabn vangen???Anders een nieuwe, klein Chrisje?
anders vang ik hem wel. mijn man rijd een citroen en heeft met gehandicapten gewerkt, mijn zoon houd van treinen en ik rij regelmatig mee in de auto dus : vang! stand in de mand en de bal is voor: iemand met een konijn iemand met een bakfiets iemand die gebonden is aan de bouwvak. gooi!
Ik ben gebonden is aan de bouwvak. Iemand die nog een week moet werken en dan vakantie? Iemand die sterren.nl kijk/ luistert . Iemand die alleen is vanavond zonder partner .
vang!! ik kijk momenteel sterren.nl ik gooi de bal naar iemand die * honden heeft *in een opel rijd * geen zin heeft aan koken GOOOII
Vang! had geen zin om te koken... Lekker pizza besteld Stand in de mand ende bal is voor: - iemand die aan het klussen (bedoel echt klussen) is - iemand die trek heeft in ijs - iemand die weinig heeft met de olympische spelen Gooooi!
Vang!! - aan het klussen aan badkamer en slaapkamer zodat we onze bed kunnen verhuizen en een kinderkamer kunnen vrij maken (om hopelijk snel te vullen) Stand in de mand en de bal is voor... - iemand waarvan de partner ver weg van huis is - iemand die overrijp fruit in de fruitschaal heeft liggen - iemand die momenteel in vakantie is GOOI
Vang! Erg overrijp fruit, 4 beschimmelde nectarines in een mandje had ik overigens gister gekocht... Ik gooi de bal naar iemand: Die vandaag haar benen heeft geschoren Die alleen maar spaarlampen heeft Die blauwe nagellak op dr tenen heeft Gooi!
vang vandaag alles weer ff gesnoeid ik gooi de bal naar iemand die: *iemand mist * morgen moet werken *meer dan 1 kind heeft
vang!ik mis iemand de bal gooi ik nu naar iemand die *alleen thuis is *pas een huisdier verloren heeft *iemand die niet op vakantie gaat dit jaar komt ie!!
Gevangen, ik ben nu alleen thuis. De bal is voor iemand die: - 7up drinkt - Schildpadden als huisdier heeft. - morgen gaan bbq-en Gooooooi
Vang! Morgen BBQ-time bij mijn ouders! Stand in de mand en de bal is voor... ...iemand die deze avond een babysit in huis heeft ...iemand die deze week een fietstochtje (groot of klein) heeft gemaakt ...iemand die momenteel blote voeten heeft GOOI!!!!
gevangen!! ik heb slippers aan ik gooi de bal naar iemand die * vanavond stappen gaat *naar spanje op vakantie gaat *die iets blauws aan heeft
vang!ik draag een blauwe pyama broek de bal is nu voor iemand die *deze week geld verwacht *binnenkort naar een muziekfestival gaat *een zwarte kat heeft gooi!
Vang! Vriendlief is zelfs naar Barcelona geweest naar de Formule1 geweest. De bal is voor: - iemand die net uit bad komt - iemand die trek heeft in pizza - iemand die een nest kittens heeft Goooooi!
Gevangen!!! Heb al paar dagen zin in pizza De bal is voor iemand die: Deze week naar de markt gaat Is gaan zwemmen deze week Paarse slippers heeft En vangen maar!!!
Helaas, ik heb roze slippers... en bruine...en oranje... en groene... maar geen paarse... Ik wil ze wel kopen, maar dat telt niet hihi.