ik heb hem! ik ben vandaag naar de markt geweest! ik gooi hem door naar iemand: - die ook kauwgum zit te kauwen - die binnenkort ook een kinderfeestje moet organiseren - die ook ongesteld is wie oh wie vangt hem??
Hier ongesteld Iemand die vakantie heeft. Iemand die nieuwe spullen nodig heeft. Iemand die naar de meubelboulevard gaat . Gooi
vang,ik heb nieuwe spullen nodig de bal is nu voor iemand die *ook van tropisch weer houdt *van nectarines houdt *dit weekend een dagje uit gaat gooi!
Nectarines! Jammie, heb ze thuis in de koelkast liggen en eet er elke dag wel eentje. De bal is nu voor iemand die: - nog op vakantie gaat - zin heeft in een ijsje - zich aankomend weekend verschuilt bij een airco..... GOOI!
Vang! Ik ga nog op vakantie en onder de airco gaat zeker plaats vinden. Hij staat trouwens nu ook aan De bal is nu voor iemand die: - gaat bbq-en dit weekend - terrasje gaat pikken - naar het zwembad gaat Gooi!
Vang! Wij gaan bbq-en vandaag. De bal is voor iemand die: *gisteravond boodschappen heeft gedaan zodat het vandaag niet hoeft. *vandaag helaas moet werken. *vanmorgen een lading ijsklontjes klaar gemaakt heeft om de dag door te komen. Eeeen goooooooi!
VANG! Ik moet vandaag werken, nu welteverstaan De bal is nu voor iemand die: - gek is op extreme hitte zoals van afgelopen zondag - gek is op drop - afgelopen nachten slecht heeft geslapen GOOI!
VANG! Slecht geslapen, helaas... De bal is voor iemand die: net de was heeft opgehangen net terug is van werk blauwe sokken aan heeft vandaag GOOI!
Jeej! Gevangen! Heb de was opgehangen! (Nadat het eerst was nat geregend, gister vergeten binnen te halen, weer opnieuw gewassen..en nu hopen dat het droog blijft!) De bal is nu voor iemand die: - Vandaag naar het CB is geweest. - Net een boek heeft gelezen. - Mee heeft staan zingen met de radio! GOOI!
Vang Vanmorgen op werk mee gezongen een cd [ telt ook] Iemand die morgen naar Jannes in ahoy gaat . Iemand die Ongi moet worden . Iemand die boodschappen moet doen . Gooi
VANG Ik moet eigenlijk boodschappen doen.. Stand in de mand en de bal is voor.... iemand die -zwanger is -blauwe kleren aan heeft -graag het gras maait GOOOOOOOOOI
Ik heb een blauw shirt aan De bal is voor iemand die: -vanavond kolonisten van catan gaat spelen met vrienden. - die macaroni gaat eten - die ook 4 kids heeft. Goooooooooooooooi
VANG Heb de macaroni net op.. (mag dat ook?) Stand in de mand en de bal is voor... iemand die geinteresseerd is in Boeddhisme iemand die een okergele schoudertas/ handtas heeft iemand die een groene auto heeft eeeeeeeennnnn..... GOOI
Ik ik ik ik !!!! wij hebben een groene auto! (en een blauwe...hihi) ik gooi hem door naar iemand die: - vandaag met zijn kind naar chuck en zijn vrienden heeft gekeken.. - witte orchideeën in zijn huiskamer heeft staan.. - een duimend kind heeft... wie vangt?
Jaaaa VANG Twee stuks witte orchideen. Eentje met en eentje zonder bloemetjes aan. Ik gooi de bal naar iemand die.. ... deze maand voor werk of plezier in het buitenland is geweest ... dit jaar nog een citytrip gaat doen ... op deze moment slapende kindje(s) heeft