Vang! ik lust absoluut geen boerenkool. BAH.. ik gooi de bal naar iemand die: * dit jaar nog tante wordt. * 27 jaar is. * die deze week een verjaardag heeft. en GOOOI!
Vang! Ik ben 27! Ik gooi de bal naar iemand die: * een hond heeft * vakantie heeft * een rode broek aan heeft Gooooiii!!
Ik heb een hond! Ik gooi de bal naar iemand: -die hulpverlener is -die vandaag bloemen heeft gekocht - die vandaag een winterjas heeft gedragen
vang!ik had vandaag een winterjas aan de bal is nu voor iemand die *vandaag vrij was *morgen vroeg op moet *veel mails verstuurd komt ie!!
Vang! Ik was vrij vandaag en moet morgen vroeg op.. de bal is nu voor iemand die: * Vandaag boodschappen heeft gedaan. * Friends heel erg leuk vind. * zin heeft in de kerst. en GOOI!
Vang! Ik heb heel veel zin in Kerst! Deze is voor iemand die: - Deze maand jarig is - Een man heeft die altijd alleen maar ontzettend saai achter de laptop zit - Twee honden heeft
Ja Vang ik was woensdag jarig! De bal is voor iemand die een tweeling in de familie heeft geen facebook account heeft deze week pasta heeft gegeten en gooi
Ja hebbes! Ik heb 2 neefjes (tweeling). De bal is voor iemand die: *Zwarte sokken draagt *vandaag iets online gekocht heeft *die houdt van kruiswoordpuzzels
Ik draag zwarte sokken en hou ook van kruiswoordpuzzels De bal is voor iemand die: Vanavond braadworst eet. Volgende week naar centerparcs gaat. 6jaar getrouwd is. Gooooooooooooi
DUBBEL VANG! Wij gaan volgende week naar CEnter Parcs, want dan is het hier herfstvakantie (vanaf 19-10) EN ik ben 6 jaar getrouwd! De bal is voor iemand die: - iets gedaan heeft met de Kinderboekenweek - naar een nieuwe/andere auto aan het kijken is - een nieuwe baan heeft/krijgt GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIII!!
Vang! Ben aan het kijken voor een nieuwe auto De bal is voor iemand; * die bang is voor spinnen * die een groene broek heeft * die geen prik lust Gooi!
Ja vang m, ben bang voor spinnen brrrr Gooi de bal naar iemand die -nog wel eens foto´s laat afdrukken - herfstvakantie heeft - het leuk vindt in weekenden uitgebreid te koken
vind het leuk vindt in weekenden uitgebreid te koken, kom er niet altijd aan toe . Iemand die 15 uur oer week werkt. Iemand die veel was heeft. Iemand die uitslag uitstrijkje krijgt deze week .
Ik vang hem! Nadat ik een poosje erg misselijk was in de ochtend heb ik een mooie wasbult opgebouwd, twee en een halve volle wasmand... We zijn er vandaag maar aan begonnen! (Nog eentje te gaan!) De bal is voor... - Iemand die binnenkort ontslag gaat nemen - Iemand die nu 7 of 8 weken zwanger is - Iemand die zojuist stamppot gegeten heeft
Ik heb donderdag hutspot gegeten De bal is voor iemand die: - een roze vest aan heeft - vanavond spinazie eet. - graag thuis crocs draagt. Gooooooooi
Vang! wij eten vanavond spinazie oven schotel.. de bal is voor iemand die: * een lazy sunday heeft. * nieuwe koplampen voor de auto moet kopen. * een kat heeft. en Gooi...
Vang! Wij hebben twee katten die hier nu allebei lekker op de vensterbank liggen, lekker warm bij de verwarming De bal is voor iemand die: - een bos bloemen heeft staan - ook van een Engels ontbijt houdt (scrambled eggs, spek, worstjes) - een skinny jeans draagt
Vang! Vind een Engels ontbijt heerlijk De bal is voor iemand; * die vandaag in de file heeft gestaan * die de boeken serie vijftig tinten aan het lezen is * die heel de dag de muziek aan heeft als ze thuis is Gooi!
Jah vang, heb het liefste de hele dag muziek om me heen. De bal is vor iemand die: - nu nog last heeft van het verzetten van de klok - eigenlijk de ramen moet lapen - een nieuwe bank heeft gekocht Gooi!