Ik heb een ruitjes pyjama haha De bal is voor iemand die - een fiat panda heeft🚙 - twee dochters en een zoon heeft👧👦👧 - die helemaal geen huisdier heeft en ook niet wil 🐶🐱🐭🐰🐹🐠
Ikke wil helemaal geen huisdier meer, we hebben er geen tijd meer voor De bal is voor iemand die - vanavond uit eten gaat - sneeuw helemaal beu is - van t weekend moet werken
vang!ik ben de sneeuw helemaal beu! de bal smijt ik nu naar iemand die *ook een Zuid Europese man heeft *mantelzorg verleent *een dochter heeft komt ie!!
mantelzorg verleen ik ja aan s ouders de bal smijt ik naar iemand : die elke avond koffie drinkt. iemand die gestopt is met roken. iemand die een zusje heeft. Kijk uit komt ie.
Vangt! Ik ben gestopt met roken en heb een zusje. De bal is voor: - iemand die een knalrode jurk heeft - geen appels lust - paars gelakte teennagels heeft
Ik heb een knalrode jurk De bal is voor: - Iemand die thuis zit met de griep - Iemand die twee tweelingen heeft - Iemand die gek is op augurken
Haha, ik ben gek op augurken! De bal is voor; * iemand die aan Weight Watchers doet * iemand die ruzie met een collega heeft * iemand die van cactus thee houdt
Vang! Heb het lang niet meer gedronken, maar ik ben gek op cactus thee! De bal is voor; -Iemand die witte sportsokken aan heeft. -Iemand die vandaag chocola heeft gegeten. -Iemand die vandaag met haar moeder heeft gebeld. Gooi!
VANG!! Heb vandaag al een paar keer met mijn moeder gebeld....waren beide ziek, maar zij moest toch gaan werken vandaag. Wilde even weten hoe het gegaan was en of ze wel veilig thuis gekomen was ( ze voelde zich nl. helemaal draaierig etc.) De bal is voor iemand die: - een kind heeft op zwemles - ziek thuis zit - mensen te eten krijgt GOOIIIIIIII
*VANG* zit ziek thuis De bal is voor iemand die: - vandaag boodschappen gaat doen - geen kaas lust - een paarse kinderwagen heeft *GOOI*
vang!vandaag boodschappen gedaan de bal is nu voor iemand die *binnenkort een verjaardag heeft *binnenkort uit eten gaat *een emigratie aan het voorbereiden is gooi!!!
Vang! Ik ga vandaag uit eten De bal is voor iemand die... - Vandaag iets met zalm eet - All you need is love heeft gekeken - een quickstep kan dansen GOOOOOI
Vang! Ik heb all you need is love gisteravond gekeken. Heerlijk programma! De bal is voor iemand: -Die trouwplannen heeft. -Die bezig is het voorjaar in huis te halen. -Die zondags het liefst helemaal niets doet. En gooooi!
Vang! Doe zondag het liefst niks De bal is voor iemand die: - GTST vreselijk vind - Niet kan koken - Vandaag niet hoeft te werken Gooi!
Vang! Ik hoef al 10weken niet te werken, dus vandaag ook niet! De bal is voor: - iemand met een blauwe muur in de huiskamer - wie vandaag iets geknutseld heeft - iemand die meer dan 6 huisdieren heeft GOOI!
Ja ik zal wel een nieuwe doen De bal is voor: - iemand die de eredivisie volgt - iemand die geen worteltjes lust - iemand die schoenen met klitteband heeft Gooit....!
Vang! Ik volg geen eredivisie en heb een paar schoenen met klitteband . De bal is voor: *Iemand die niet in Nederland geboren is. *Iemand die houdt van de muziek van Taylor Swift *Iemand die een gekke hobby heeft GOOI
*VANG* Ik spaar vingerhoedjes, gekke hobby enough? :') De bal is voor: - Iemand die thuis geen televisie heeft - Iemand met een partner van hetzelfde geslacht - Iemand die niet durft te vliegen
*Vang* Ik durf niet te vliegen. 1x gedaan en dat was vre-se-lijk De bal is voor: - Iemand die een "mannen beroep" heeft - Iemand die 1 broer(tje) en 1 zus(je) heeft - Iemand die geen laptop of tablet heeft Gooi...!!