Stand in de mand en de bal is voor... - iemand die vandaag boodschappen heeft gedaan - iemand die vandaag heeft gewerkt - iemand die vandaag heeft gedoucht.. Wie vangt hem deze keer?
vang!heb vandaag boodschappen gedaan de bal is nu voor iemand die *een kat als huisdier heeft *gek is op avocado's *van buitenlandse afkomst is komt ie!!
Vang! Heb een kat als huisdier en ben van buitenlandse afkomst De bal is voor iemand die: - dol is op beschuit met muisjes - geen zin heeft om vandaag te stofzuigen - een hekel heeft aan sneeuw Vangen maar!
Vang!!!! Beschuit met muisjes heerlijk!! Liefst elke dag =) De bal is voor iemand : - die aan een kop thee zit - die op dit moment de tv aan heeft staan - nog de vaat moet doen Komt ie aan dus vangen maar!!
Vang! Een kop thee voor de tv De bal is voor iemand die: - dit jaar getrouwd is - graag thais eet - graag bordspellen speelt Gooit!!
Vang! Ik speel graag bordspellen alle spelletjes eigenlijk wel De bal is voor iemand die: - op het moment ongesteld is - verslaafd is aan candy crush - x factor gaat kijken Vangen!!
Gevangen! Hier lid van het rode kruis Ik gooi 'm naar iemand die; - De ramen zojuist heeft gezeemd - verkouden is momenteel - vanavond vis gaat eten Gooooooooi!!
Ja hoor! De bal is voor iemand; - die net gebakken aardappels heeft gegeten - die aan de lijn is - die een kop thee heeft nu Ik gooooooi weer!
Gevangen!heb een kop thee. De bal is voor iemand die: Vandaag moet werken Moederdag heeft gevierd Lievelingskleur paars is En gooi!
vang!heb moederdag gevierd! de bal smijt ik nu naar iemand die *binnenkort naar een arts moet *een lange afstand relatie heeft *een kinderwens heeft komt ie!!
Gevangen!! Donderdag naar een arts (internist) én heb een kinderwens! De bal gooi ik naar iemand die - meestal make-uploos is - tevreden is over haar gewicht - 2 of meer kindjes heeft Vangen!!
Gevangen! Ik draag alleen make up als het echt moet. Ik gooi de bal en hij is voor.... - iemand die in de zorg werkt - personeel van een kater - iemand die geen zuurkool lust. Vangen maar!
Personeel en blikopener van een kater! De bal is voor iemand... - die vandaag knalrode pumps draagt - die altijd een papje over de bloemkool wil - die een wereldreis heeft gemaakt Gooit!
Vang! Ik wil altijd een sausje over de bloemkool De bal is voor iemand die: *Afgelopen week jarig is geweest. *Vandaag pasta gaat eten. *Binnenkort naar een festival gaat. Gooi!
vang m weer!Heb afgelopen week mn verjaardag gevierd de bal is nu voor iemand die *recent bloed heeft laten prikken *in een flat woont *een kat heeft komt ie!!
Vang!! Er is vanmorgen bloed geprikt bij me, In woon in een flat en ik heb een kat Hij is nu voor iemand die: * vandaag een witte boterham met pindakaas op heeft. * Een dochter heeft. * ook van 1985 is. En gooi!!!!!!
Vang! Ik ben van 1985! De bal is voor iemand die: - onlangs op kraambezoek is geweest - paard rijdt - niet goed kan koken Gooit!