Hmm oke ik verzin wat anders. De bal is voor iemand die: - Graag naar actiefilms kijkt - Geen bietjes lust - Aan het solliciteren is Gooit opnieuw!!
Jaaaa ik lust geen bietjes! De bal is voor iemand die: -geen alcohol drinkt -blond haar heeft -niet naar xfactor en andere talentenjachten kijkt. Gooooooi!
Ja gevangen! Ik drink geen alcohol. De bal is voor iemand die... - dit weekend op verjaardagsvisite moet - de stad in moet maar geen zin heeft - nodig de ramen moet zemen En gooooooi!!!
Catch!! ja ik moet weer de ramen zemen... Gelukkig heb ik zo'n window vac Ik gooi de bal naar... - zij wiens man aan t voetbal op tv gekluisterd zit - zij die afgelopen weekend een nieuw recept heeft geprobeerd - zij die haar teennagels vanmiddag gelakt heeft
VANG! Ik heb gisteren een nieuw recept uitgeprobeerd van een stroopwafeltaart! Hij zag er niet fantastisch uit, maar smaakte heerlijk! De bal is voor iemand die: - dit weekend een verjaardag heeft - een nieuw fototoestel heeft/ gaat kopen - bijna een weekendje weg gaat GOOI!
vang! ik ga bijna weekend weg en heb een nieuw fototoestel! de bal is voor -iemand die haar haar vandaag heeft geverfd -iemand die vandaag een taart bakt -iemand die vandaag jarig is
Yes, ik wacht op Lana, dan gaan we samen een taart bakken De bal is voor iemand die : Vandaag een broodje kroket eet Vandaag gaat hardlopen Ziek is En goooooooooooi
Ook ik kan 'm niet vangen.. Hekel aan hardlopen en gelukkig niet ziek.. Oooooh, wat mis ik kroketten! *snik*
Hebbes, ik ga vanavond hardlopen De bal is voor iemand die: - vandaag een uurtje eerder naar huis gaat - met open schoenen loopt zonder gelakte teennagels - last heeft van haar ogen
vang!ik draag open schoenen zonder gelakte teennagels de bal smijt ik nu naar iemand die: *binnen Europa op vakantie gaat *een partner heeft die in het buitenland werkt *iemand die een andere taal aan het leren is
Catch! Ik ga dit jaar jaar terschelling Ik gooi de bal jaar iemand die: * in deze maand jarig is * binnenkort all inclusive op vakantie gaat * bbq aan heeft vandaag of morgen Gooooooi..!!