vang m weer,kijk elke dag even op zp de bal is voor iemand die *af en toe gaat fietsen *binnenkort een dagje uit gaat *een dochter heeft komt ie!!
Vang.. Vanmiddag nog stukje gefietst met mini voorop De bal is voor iemand die: * 35 of ouder is * in de ouderenzorg werkt * uit noord holland komt Gooi!
VANG, ik ben ouder dan 35.... De bal is voor iemand die: -de zomervakantie voor 2014 alweer geboekt heeft - een kindje heeft in groep 3 - een kind heeft dat deze maand nog jarig is GOOI!
dubbele vangst kindje in groep 3 en de ander in deze maand jarig - die een rode kaars heeft - die op dieet is - die geen tv heeft GOOI!!!
Geen kids hier Hij is nu voor iemand : die aan het afvallen is . iemand : die geen werk heeft . iemand : die Te hoge bloeddruk heeft. Gooi!!!
vang ik ben aan het afvallen loopt alleen nog niet zo goed 1 kilo in 3 week tijd, schiet niet op zo. -die vanavond de hond nog moet uitlaten -morgen 7 uur opstaat -die geen fiets heeft GOOI
Ik sta morgen vroeg op, laat het dan 6.30 uur zijn - die binnenkort een weekje vakantie heeft - die van jurkjes houd - die houd van opruimen
Vang! Vandaag laatste dagje en dan een weekje thuis... Ik hou van jurkjes en ben een opruimerd Stand in de mand en de bal is voorrrrrr: - Degene die deze week uit eten gaat; - Deze maand een jubileum viert; - Net verkouden is geweest.
vang jubileum gevierd deze maand -die het dikke speelgoed boek van intertoys niet ontvangen heeft -die geen tablat heeft -die een hond heeft GOOI
Vang! Heb helaas het intertoys boek nog niet en ik heb een hond!! Stand in de mand en bal is voor iemand: -die net een boswandeling heeft gemaakt. -die net lekker met de kids in de speeltuin is geweest. -die deze maand uitgerekend is. Gooi!!!
Nou, ik heb gister een boswandeling gemaakt. Telt dat ook? - die vanavond pannenkoeken gaat bakken - die 2 katten heeft - die een hekel heeft aan stofzuigen
Vang! Ik heb twee katten Stand in de mand en de bal is voor - iemand die geen keukenprinses is -iemand die vaak op marktplaats zit - iemand die druk aan het klussen in huis is
Vang -iemand die geen keukenprinses is Stand in de mand en de bal is voor: - iemand die ook elke maand verkouden is in de herfst/winter - iemand die iedere jaar op wintersport gaat - iemand die volgend jaar naar New York gaat
Ik mag vangen. Ik ben tegenwoordig elke twee weken verkouden De bal is voor iemand die: - in noord holland woont - geen sinterklaas viert - van de winter houdt *Gooit*
Vang! Ik hou van de winter Stand in de mand en de bal is voor - iemand die niet van oud en nieuw houd - iemand die absoluut veel om dieren geeft - iemand die bijna vakantie heeft Gooi !!
Vang! Dieren zijn mijn lust in mijn leven! <3 Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die zwanger is - Iemand die druk bezig is zwanger te worden - Iemand die bang is dat zwanger worden niet gaat lukken - Iemand die vind dat het allemaal te lang duurt voor dat ze zwanger is.