Vang! Ben zwanger Stand in de mand en de bal is voor - iemand die graag koffie drinkt - iemand die het liefst thuis blijft ipv op vakantie gaan - iemand die haar haar nooit geverft nog heeft Gooi !
Yep! Graag koffiedrinken is een heus understatement.. verslaafd komt nog dichter in de buurt De bal is voor iemand die: - overdag de tv vaak aan heeft - dit najaar al een Hollandse stamppot heeft gemaakt - niet van chocolade houdt Komt ie...
Gevangen. Overdag de tv vaak aan heeft ( lite tv) De bal is voor iemand die ~ huisdieren heeft ~ niet van de herfst houd ~ al pepernoten in huis heeft
Vang! Wij hebben pepernoten! De bal is voor iemand die; *Al een chocoladeletter gesnoept heeft *Nodig naar de kapper moet *Vandaag nieuwe kleding heeft gekocht Gooi!
Gevangen!! Ik moet echt nodig naar de kapper. De bal is voor iemand die: - Deze week goed nieuws gekregen heeft. - In oktober jarig is. - Nu al zin heeft in kerstmis.
Vang! Ik hou van kerstmis, ben nu de weken al aan het aftellen De bal is voor iemand die: Een witte auto heeft, Bloemen op tafel heeft staan, Afgelopen week gesolliciteerd heeft,
Vang! Ik heb bloemen op tafel staan. De bal is voor iemand die: - elke ochtend een glas halfvolle melk drinkt - dol is op ferrero rocher - in de kerstvakantie op vakantie gaat Gooi!!
vang!ben dol op ferrero rocher de bal is nu voor iemand die *een buitenlandse partner heeft *een cursus wil gaan doen *een laptop heeft komt ie!!
Vang!! Gebruik mijn laptop as we speak Ik gooi de bal naar iemand die: - Nooit hakschoenen draagt - Een hekel heeft aan het uitlaten van haar hond - Dol is op lasagne *Gooi!
Vang!! -draag nooit hakschoenen En - ben dol op lasagne Stand in de mand en de bal is voor: -iemand die van bingo houdt -iemand die wel een metamorfose kan gebruiken -iemand die niet kan koken
Vang! Ik ben vrijwilligster bij de bingo in een zorgcentrum voor ouderen. Dus ik houd er wel van Ik gooi de bal naar iemand die: - dit jaar aan surprises doet - niet gaat gourmetten met de Kerst - op kantoor werkt GOOI!
Vang! Ik werk als planner dus ik werk op kantoor Ik gooi de bal naar iemand die: -geen kaas lust -tattoeage heeft -gelnagels heeft Gooi!
Vang! Ik lust geen kaas Ik gooi de bal naar iemand die: - het liefst buitenlandse gerechten - zwemdiploma a,b en c heeft - voetbalt GOOI!
Vang. Ik heb helemaal niets met aardappelen, groente en vlees De bal is voor iemand die: - Nooit hakken draagt - Graag zelf bakt - Van horrorfils houdt Gooi..
Vang! Ik hou van horrorfilms De bal is voor iemand die -hond als huisdier heeft -chagerijnig is op het moment -gaat trouwen Gooi!
ik heb 2 honden.. mag dat ook de bal is voorrrrrrrrr............. -iemand die ook voor n 2e gaat -iemand die zo gtst gaat kijken -iemand die atwt terug wil ennnn GOOOOOOOOOOOOOOOOI!!!
vang!ik ga voor een 2e de bal is nu voor iemand die *een rustig weekend heeft *uit zuid holland komt *regelmatig water drinkt komt ie!!
VANG!!! Ik heb alleen gisteravond een etentje gehad en verder lekker niks dit weekend en woon in Zoetermeer,Zuid-Holland! De bal is voor iemand die: - in het onderwijs zit - Sint viert met opa's en oma's van beide kanten ( tegelijkertijd) - nieuwe meubels krijgt Gooiiiiiiiii