VANG!!! Wij gaan over op een andere meubelserie (die ook tegen een stootje kan ) De bal is voor iemand die: - Sinterklaas niet viert - GTST niet volgt - de kerstboom al heeft staan Gooiiiiiiiii
vang ze alledrie!!!Vier geen Sinterklaas,volg geen GTST en de kerstboom staat hier al! de bal gaat nu naar iemand die *zich laat omscholen in 2014 *deze maand familiebezoek krijgt *meer dan 1 huisdier heeft komt ie!!
Ja! M'n zusje komt langs deze maand! Gevangen! De bal gaat naar... - iemand die kerstmuziek heeft opstaan - graag hagelslag eet - straks 2 weken kerstvakantie heeft
vang m weer!eet graag(pure)hagelslag en heb binnenkort 2 weken kerstvakantie de bal gooi ik nu naar iemand die *niet uit gaat eten met kerst *volgende week een drukke week heeft *iemand mist en gooi!!!
VANG!! Ik heb een drukke week (werk 5 dagen... pfff ) De bal gooi ik nu naar iemand die - geen kerstboom heeft staan - witte sokken draagt - iemand die graag pindakaas eet
Ik heb geen kerstboom & loooove pindakaas, maar probeer er vanaf te blijven Vang! Ehh... - wie wordt er dagelijks gewekt door z'n huisdier - draagt nog altijd een pandora of trollbeads armband - gaat graag op de koffie bij buuf GOOOOI
Vang.. Ik draag nog altijd mijn twee Pandora armbanden.. (is dat zo 'uit' dan?? ) De bal is voor iemand die: - Lenzen draagt - Met kerst moet werken - Bang is voor vuurwerk gooi...
Vang! Ik moet helaas werken met de kerst. De bal is voor iemand die: -in een ziekenhuis werkt -veel ouder is dan hun vriend/echtgenoot -verslaafd is aan pizza Gooi!
Vang!!! Verslaafd is groot woord maar 1 love pizza De bal is voor iemand die: -nu kerstvakantie heeft -Het aankomende jaar gaat trouwen -Nu al weer zin heeft in de zomer. Komt ie!!!!!! Gooooooi!!
vang!ik heb kerstvakantie,ik hoop het komende jaar te trouwen en ik heb zin in de zomer! De bal is nu voor iemand die *bijna alle kerstboodschappen in huis heeft *van knuffels houdt *volgend jaar iets nieuws gaat doen komt ie!!
I love knuffels! Die ik van m'n man krijg en die op de rand van het bed staan. En ik ga volgend jaar mama zijn, ook best nieuw De bal is voor iemand die... - niet kan wachten tot het gaat sneeuwen - nog een keer naar het buitenland wil verhuizen - voornamelijk water drinkt
vang!ik wil heel graag naar het buitenland verhuizen! de bal is nu voor iemand die *nodig naar de kapper moet *een financiele meevaller heeft gekregen *zin heeft in 2014 en gooi!!!
vang! Ik moet heel nodig naar de kapper. Ik ga dinsdag! de bal is voor: -iemand die bang is voor spinnen -iemand die geen melk lust -iemand die heel graag slaapt Gooi!
vang!ben bang voor spinnen en slaap graag de bal is nu voor iemand die *knaagdieren als huisdier heeft *katten gezellig vindt *nog geen plannen heeft voor de jaarwisseling komt ie!!
Ik vind katten erg gezellig.. bij een ander want kan er niet goed tegen. Onder de uitslag De bal is voor iemand die: * graag naar de sauna gaat * dit jaar gaat skieen * niet van slagroom houdt Gooi!
Ik ga heel graag naar de sauna! De bal is voor iemand die: -vanavond warme chocolademelk heeft gedronken -all you neer is Love heeft gekeken -geen zin in kerst heeft. Goooooooiiii
vang!Heb All you need is love gekeken de bal is nu voor iemand die *volgend jaar naar een concert gaat *van rock muziek houdt *minder dan 10 kerst kaarten heeft ontvangen GOOI
Vang. Ik ga komend jaar naar Birdy en naar Robbie Williams De bal is voor iemand die: * uitgebreid voor gasten gaat koken deze dagen * om zes uur uit bed was * rode ballen in de boom heeft hangen Gooi..
Vang! Ik was om 06.00 uur uit bed. Finley had honger. Onze oudste sliep nog heeeeeerlijk. De bal is nu voor iemand die: - helemaal niks heeft met Kerst - 2013 een bijzonder jaar vond met diverse hoogtepunten - zelf vuurwerk gaat afsteken met oud & nieuw GOOI!