Vang! Kerst is na onze L* een beetje zijn magie verloren. I.p.v vuurwerk, wat ook wordt afgestoken maar niet door mij persoonlijk zal ik wel proberen om een vuurballon op te laten en 2013 was een heel bijzonder jaar omdat N. Is geboren. In aug al ipv oktober. Er waren daar heel erg veel hoogtepunten. De bal is nu voor iemand die: -zieke gezinsleden heeft of zelf ziek is deze kerst - oud en nieuw met vrienden en kindjes doorbrengt - zowel pakjes onder de boom heeft als sinterklaas viert.
Hebbes! Ik heb pakjes onder de boom en sinterklaas gevierd. De bal is nu voor iemand die: - Kerst met de complete familie heeft gevierd - Naar de kerk is geweest op kerstavond - Iets roods aan heeft!
Catch. Ben naar de kerk geweest. De bal is voor iemand die: * Deze kerst is wezen bowlen * in Drenthe woont * Morgen weer moet werken Komt ie.. gooi!
Vang! Ik moet vandaag werken. De bal is voor iemand die: -van oesters houdt -de top 2000 luistert -een hekel heeft aan auto rijden en, GOOI!
Vang !! Verschrikkelijk om auto te rijden De bal is voor: iemand die - paarse sokken heeft - witte badkamer - de was aan het opvouwen is
Catch! Ik heb een witte badkamer. De bal is voor iemand die: -gescheiden ouders heeft -van zwemmen houdt -een kerstpakket heeft gekregen En..........GOOI!
Hebbes. Ik hou erg van zwemmen. Zwem iig 1x per week De bal is voor iemand die: * Geen oliebollen lust * Dit weekend op wintersport gaat * De kersspullen al heeft opgeruimd *Gooit*
Ja, vang. Kerstspullen vroegtijdig opgeruimd om ruimte te maken voor de box! De bal is voor iemand die - vanavond oud en nieuw met vrienden viert - op dit moment een spijkerbroek draagt - aardbeien heel lekker vindt Goooooi
En vang! Aardbeien...jummie!! De bal is voor iemand die: -een hekel heeft aan vuurwerk -een lieve zus heeft -graag een wijntje lust ennnnnnnnnnnnnnn, GOOI!!!
vang!lust graag een wijntje de bal is nu voor iemand die *jaarwisseling met familie heeft doorgebracht *vissen heeft *volgende week met iets nieuws gaat beginnen GOOI!!
Vang. Heb twee goudvissen, en ga volgende week starten met een ander werkritme De bal is voor iemand die: * Wie is de mol volgt * Vroeger fan was van Take That * Hooikoorts heeft Gooi....
Vang, vang en vang! Find het super dat 'Wie is de mol?' morgen weer begint! Take That vond ik leuk, alhoewel fan wel een erg groot woord is en helaas heb ik last van hooikoorts. De bal is nu voor iemand die: - een kind heeft dat deze week jarig is - 2 kinderen op de basisschool heeft - nieuwe meubels heeft gekocht Gooiiiiiiii!
Ik heb een nieuwe fruitschaal gekocht, telt dat? De bal is voor iemand die: - gtst volgt - een bekende in het ziekenhuis heeft liggen - graag fruit eet
*vang* Ik volg gtst en eet graag fruit! De bal is voor iemand die: -geen bloemkool lust - aan hardlopen doet - geen rijbewijs heeft.
Vang, vang Ik heb geen rijbewijs en ik doe normaal gesproken aan hardlopen. De bal is voor iemand die: -Jong moeder is geworden (25 of jonger) -Krullend haar heeft -Een goede band met haar moeder heeft
Vang! Ik ben jong moeder (19 jaar), en mijn moeder is vorig jaar plots overleden maar had een super goede band met haar! De bal is voor iemand die: - Een dochter heeft waar diegene heel trots op is. - Een zoon heeft waar diegene heel trots op is. - Een gele auto heeft. Gooi!