Ja vang! Zwanger toen ik 23 was, bevallen met net 24. Ook heb ik een goede band met m'n mams. De bal is voor iemand die: - Een iPhone heeft - Hostages kijkt of heeft gekeken - een heel leuk kind heeft Goooooi!
Vang! Heb een heel leuk kind! De bal is nu voor iemand die *graag films kijkt *dit weekend alleen thuis is *binnenkort iets met geld moet regelen Gooi!!
vang!! ik kijk graag films de bal is voor iemand die -vandaag heeft geshopt -momenteel chips eet -graag de wc schoonmaakt gooooi!!!!
Zit de paprikachips net tussen mijn kiezen vandaan te wurmen De bal is voor iemand die: * Op volleybal zit * op kantoor werkt * geen horloge draagt Gooi!
Vang m weer,draag geen horloge De bal gooi ik naar iemand die *in het onderwijs werkt *goed is met talen *weleens met ov reist Komt ie!!
Vang.. Reis wel is met de bus. De bal is voor iemand die: - een hond heeft. - nog nooit heeft gevlogen. - een goede vriend/vriendin heeft waarmee zij al langer als 10 jaar mee bevriend is. Goooi
Vang! We hebben een hond en ben al 20 jaar vriendinnen met m'n beste vriendin! De bal is voor iemand die - Ook altijd verschillende sokken heeft omdat er altijd 1 sok kwijt is - binnenkort naar een feestje moet - van winkelen houdt
Vang. Mijn wasmachine eet ook sokken denk ik. En ik mag graag winkelen De bal is voor iemand die: * plavuizen heeft * Boer zoekt vrouw volgt * Weleens boodschappen laat thuisbezorgen *Gooit*
Vang! Ik heb plavuizen in de gang en in de keuken. De bal is voor iemand die: -Breaking Bad volgt -buikpijn heeft -vanavond vroeg naar bed gaat Ennnnnnnnnnnn, GOOI!!!!!
Vang. Ik ga vanavond heel vroeg naar bed! Had 20.30 bedacht De bal is voor iemand die: * Mee gaat doen met de nationale IQ test * Afgelopen weekend in de sneeuw zat * Vanavond pasta gaat eten Gooi!!
ik heb hem gevangen haha ik heb pasta gegeten de bal is voor iemand : die nu niet kan slapen iemand die een hond heeft of iets leuks gaat doen
ik kan m wel vangen want vannacht om 3 uur zat ik nog film te kijken de bal is voor iemand die *geen plannen heeft dit weekend *binnenkort op vakantie gaat *vanavond vis eet gooi!!
Vang. Wij eten tonijn straks. De bal is voor iemand die: * nagelbijt * altijd make up draagt * een creatieve hobby heeft En.. gooi!
Vangt. Ik teken. De bal is voor iemand die: - Werkt in het weekend - Liever leest dan uitgaat - Vanavond makkelijk doet/deed qua eten
Vang! Heb net een soepje gegeten! De bal is voor iemand die: -naar Carlo en Irene kijkt/keek - ook net een poepluier heeft verschoond - morgen lekker vrij is! Gooi!
Vang! Zit Carlo en Irene te kijken. De bal is voor iemand die: - een blauwe auto heeft - straks Boer zoekt vrouw gaat kijken (heeft gekeken) - ook weleens op vakantie naar de USA is geweest
Vang wij hebben een blauwe auto de bal is voor iemand die: Csi new york kijkt Nu iemand de fles heeft gegeven morgen aan de poets gaat
Zoon drinkt nu zijn fles De bal is voor iemand die: * ziek is * bang is voor spinnen * al een zomervakantie heeft besproken Gooi...
vang!bang voor spinnen en zomervakantie besproken... de bal smijt ik nu naar iemand die *binnenkort uit eten gaat met familie *niks doet met valentijn *vanavond vis eet gooi!!!
Vang! Ik doe niks met Valentijn De bal gaat nu naar iemand die: -graag biefstuk eet -erg graag naar de zee gaat -een blauwe auto heeft En, gooooooiiiiiii!