Hebbes. Ik eet erg graag biefstuk, medium-rare.. dus tja.. De bal gaat naar iemand die: * graag buiten is * van de Hollandse pot houdt * vandaag een afspraak buiten de deur heeft Komtie...
gevangen had vandaag een afspraak buiten de deur de bal is voor iemand die: * van koken houdt * graag autorijdt * 3 kinderen heeft
Ik vang de bal, ik hou van koken Ik gooi de bal naar iemand - die nu borstvoeding geeft - die een gele auto heeft - die van dansen houdt En gooi
Ik vang hem, ik geef borstvoeding De bal is voor iemand die: * een rode jurk aanheeft * zelf brood bakt * naar een andere baan op zoek is *zwiept de bal weg*
Vang. Ik ben bezig met een nieuwe baan De bal is voor iemand die: * gtst volgt * dit weekend pizza eet * komende week vrij heeft Gooi!
Ik vang de bal, ik volg gtst, ik heb een (Turkse)pizza op en ik ben komende week vrij Ik gooi de bal naar iemand die: - in de zorg werkt - die naar de kerk gaat vandaag - die elke zondag gezellig met het gezin uitgebreid ontbijt
Ik heb 'm Ik ontbijt zondags uitgebreid met mijn gezin Ik gooi de bal naar iemand die * Graag tv kijkt * als hobby zwemmen heeft * oorbellen draagt
Vang! Kijk graag tv. Ik gooi de bal naar iemand die: - Geen chocola lust - Graag naar de bios gaat - Vandaag pasta heeft gegeten
Gevangen! Ik heb vandaag pasta gegeten. Ik gooi de bal naar iemand die: - graag teen mom 2 kijkt. - een huis met een tuin heeft. - deze zomer gaat kamperen. ---------> gooi!
Ik heb 'm we hebben een huis met een tuin Ik gooi de bal naar iemand die * bruine ogen heeft * vandaag in de douche is geweest * laarzen draagt
Ik vang, ik heb bruine ogen. Gooien naar iemand die: * niet in Nederland woont * graag hummus eet * een grijze broek draagt
Lekker hummus ik vang de bal! En gooi hem weer door aan iemand die: - vegetariër is - bang is voor honden - morgen gaat shoppen
Vang! Morgen shoppen. De bal is voor iemand die: - geen iPhone heeft - 40 uur per week werkt - goede tijden geen dag kan missen GOOI!
Vang! Ik heb geen iPhone , lijkt bijna een uitzondering tegenwoordig . De bal is voor iemand die: -Graag fantasy series kijkt. -Eens in een film heeft gespeeld. -Van zalm houdt. GOOI!!
Ik vang, ik hou van zalm En nu is hij voor iemand die: * vandaag ongesteld is geworden * twee kinderen heeft * in spoken gelooft
Vang! Ik heb 2 kinderen. Hij gaat verder naar iemand die: Naar de 9 maanden/huishoudbeurs gaat, Graag The big bang theory kijkt, Vandaag luiers heeft gekocht. ~~~~~~~~~> Gooi!
Vang! Ik kijk naar de big bang theorie. Ik gooi naar iemand die - nu al weekend heeft - graag op blote voeten loopt - niet van koffie houdt Gooi!
VANG, vang en vang! Ik werk maandag-dinsdag-woensdag, dus heb nu al weekend.....loop graag op blote voeten (alhoewel ik dat in de winter te koud vind) en drink geen koffie! De bal is voor iemand die; - familie uit het buitenland op bezoek heeft - zich ziekig voelt - 2 dochters heeft Gooiiiiiiiiii
Gevangen ik heb 2 dochters Ik gooi de bal naar iemand die Candy crusch speelt zelf taarten maakt Een zus heeft
Ik maak zelf taart De bal is voor iemand die; - Vandaag naar Ballorig gaat - Een eigen webshop heeft - Paarse sokken aanheeft Gooi!